{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

At lege bideleg med hænderne... {{forumTopicSubject}}

Nogen gange leger jeg 'bide'leg' med Laura.... hun gør udfald mod min hånd og jeg prøver at få fat i hende og 'bider' hende med hånden...
Ligesom når hunde leger med hinanden.....
Laura synes selvfølgelig at det er smadder sjovt og får også lov at 'bide' i min hånd. Hun har aldrig bidt til og hun holder bare min hånd i munden når hun får fat i den....

Når vi så har leget sådan et par minutter, siger jeg stop og 'sit'. Kalpper hende og siger dygtig og så er legen slut...
Hun falder til ro med det samme bagefter og accepterer at legen er slut....

Synes egentlig at det er ret godt at kunne lege sådan og så stoppe det når man selv siger til. Så kender hunden sine grænser....
Fik engang at vide at man altid selv skal starte legen og altid selv slutte den igen.....

Har også altid wrestlet med min brors Rottweiler ( da den levede ) og Zeus tog altid hensyn selvom at han var glad. Han accpeterede også altid når man sagde stop. ( skal lige siges at jeg havde et meget tæt forhold til Zeus og ville aldrig 'Wrestle' på den måde med en hund jeg ikke kendte så godt )



Hvordan leger i med jeres hunde og hvornår synes i at det bliver for meget ?

( leger selvføgelig også andre og mere pædagogiske lege med hende *G* )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At lege bideleg med hænderne...
  • #1   15. okt 2007 Kalpper...................... :-|
    ................... Klapper smiley


  • #2   15. okt 2007 ...jeg synes nu ikke rigtigt om den leg... men vi mennesker er jo så forskellige:-D

  • #3   15. okt 2007 Jeg gør præcist det samme med Tinka smiley Hun "bider" bare aldrig.. Hun lades-som-om.. Nogen gange når jeg slutter legen (jeg siger bare så er det slut) prøver hun lige en extra gang for at se om jeg virkelig mener det. Så kigger jeg blot på hende og man an tydelig læse hendes tanker:

    Mor !! Jeg prøver da ikke at lege videre. Jeg gaber bare smiley



  • #4   15. okt 2007 vi leger med bold med nathja. og sådan en pusse nusse leg.

  • #5   15. okt 2007 Mig og Aiya har vores "sengeleg" hvor vi mosler rundt i sengen og jeg kravler rundt på alle 4 og siger som en hund.. Det syntes hun er evigt sjovt..

    Når vi så har moslet lidt, tager jeg dynen over hovedet og siger mærkelige lyde, så hun går til angreb på mig og dynen.. Hvis hun til sidst bliver træt af det laver jeg en omgang titte bøh, ligesom med småbørn og så er hun helt vild igen..

    Vi kan sagtens få flere timer til at gå inde i sengen med at mosle og lege og det gode er jo at man ikke så nemt slår sig på en madras :o)


  • #7   15. okt 2007 Ikke lige en leg for mig... men bold og pind, cykeltur i skoven er vores fortrukne leg... :O)

  • #8   15. okt 2007 Vi leger samme hånd bide leg som dig Stine P.
    Vi stopper den også på samme måde..
    og så leger vi med bold. Dina har en stor bold med tov igennem som vi leger med, både træk og hente bold.
    Ud over det leger vi ind i mellem også fangeleg, mor efter Dina. Det er leg hun nyder rigtigt meget ;0)
    Når mor er træt ( forpustet ) efter ca 2 min. hi hi ...kaldes hun på plads, får en kæler og så er legen slut, det har aldrig været svært at få hende til at slappe af igen.
    Det er sådan lidt af det vi leger herhjemme ;0)


  • #9   15. okt 2007 Vi leger fangeleg, gemmeleg, "klynke leg" (Ligger på gulvet og klynker - det fatter han hat af), Fang anden, find Peter Pedal =) for det meste fatter han stop, meeen der er tider hvor han forsøger at trække den længere.

  • #10   15. okt 2007 jeg leger slåskampe med ham ligesom du leger med din,og så tumler vi rundt i sengen og vælter ovenpå hinanden smiley det kan han godt li smiley

  • #11   16. okt 2007 Sjovt at læse hvordan i andre leger smiley

    Legede også gemme-dyne leg med min brors Rottweiler... Var lidt voldsomt for hans hoved var så stort og han borede det bare ind i dynerne.. Men det var rigtigt sjovt....
    Bliver bare lidt svært at lege den leg med Laura når hun ikke kommer oppe på 1. sal hvor soveværelserne er .... Meeeeen en gang imellem er der dispensation når der skal soves en middagslur, så ryger hiun nogengange med derop.....



Kommentér på:
At lege bideleg med hænderne...

Annonce