{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.828 visninger | Oprettet:

hunde i barnevogne!!!! {{forumTopicSubject}}

jeg var på vi med hund messen i dag og så mindst 3 chihuahuaer der sad i barnevogn... 2 af dem sammen i en alm. barnevogn og en der sad i en der så ud til decideret at være fremstillet til hunde.
hvorfor kører man rundt med sin hund i en barnevogn!!!!??? det forstår jeg slet ikke. Hvorfor folk tog deres hunde med på messen i dag forstår jeg slet ikke, der var simpelthen så mange mennesker!
Er det bare mig der undres over barnevogne til hunde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde i barnevogne!!!!
  • #1   13. okt 2007 hvorfor skal hunde ikke være lige så dovne og fedladen som fleretallet i befolkningen ;O))

  • #2   13. okt 2007 nogle tror jo det er børn..

  • #3   13. okt 2007 de så ud som om det var det mest naturlige... yikes.

  • #4   13. okt 2007 men når nu de var så små kunne de jo enten have været i en taske eller på armen, som mange af de andre chi'er der var derinde?
    ja der var virkelig mange mennesker, og havde jeg haft en bitte bitte hund som en chi' havde jeg heller ikke ladet den rende rundt på gulvet.


  • #5   13. okt 2007 Og så blev den ejer lige sat i bås........

  • #6   13. okt 2007 Jeg tænker mere på hvad mon det næste bliver... glemmer folk at selv helt små hunde er hunde?

  • #7   13. okt 2007 så så i ikke berner sennen der var påspændt en trækvogn og en mega klokke om halsen ? eller var den kun i aktion igår ?

  • #8   13. okt 2007 Hahaha den hertråd har da lige sikret aftenens grin smiley

    Var der nogen der tog billeder af hunde i barnevogne ?? smiley


  • #9   13. okt 2007 Om hunden er i en barnevogn eller i en taske er vel lige fedt?
    Bortset fra man med barnevognen har plads til alle de ting man kommer til at købe også...


  • #10   13. okt 2007 Morten

    Jeg vil efterhånden hellere se ejeren smiley


  • #11   13. okt 2007 For mig så hun ud til at være et ganske almindeligt menneske som alle os andre. Hilste på dem da de kom forbi "vores" stand, og så intet forkert i at de blev transporteret i vogn med alt det mylder der var. Hvis de nu var kommet i en vogn specielt til små hunde, så havde det vel også været galt, og disse vogne koster mere end en brugt barnevogn.

    Der var ikke noget galt med hundene, hverken sky eller agressive, men søde små Chi'er.


  • #12   13. okt 2007 Jeg var på messen i går, der kom en Grosser schweizer sennenhund med vogn og klokke gående gennem hallen :o)

  • #13   13. okt 2007 Så er det måske ikke nu, jeg skal fortælle, at når jeg engang får nr 2 hund (som vil være en hvalp), så har jeg tænkt mig at få fat i en barnevogn og bruge på de lange ture, mens den er lille og ikke må gå så langt.

    Jeg vil da mene at det var en lettere måde at transportere flere små hunde på en gang end i 2-3 tasker.. og mere behageligt for hundene..


  • #14   13. okt 2007 Jeg syntes altså lige at jeg vil fortælle jer at jeg altså tit kører rundt med mine hunde i både klapvogn og barnevogn, det gør jeg når de bliver for trætte til at gå, så jeg kan ikke se at der er noget galt i det.

  • #15   13. okt 2007 ***Rene***

    Ja og hund og ejer så smiley


  • #16   13. okt 2007 eeeej, jeanette.. det må du ikke fortælle abby... hun får bare tanker


  • #17   13. okt 2007 kirsten...

    du har nok ret i racen....syntes bare det lignede en dejlig berner....

    hehe den fik gået sig nogle ture smiley


  • #18   13. okt 2007 *loool*
    mine hunde kan sgi da ikke være i en barnevogn..


  • #19   13. okt 2007 Det er ikke for sjov at de er født med hele 4 ben...

    Der er bare nogle der ikke kan se at det ikke er et barn de har med at gøre...


  • #20   13. okt 2007 Looooooool Mette *GG*

  • #21   13. okt 2007 jeg så en dag nogle i kolding storcenter der havde pakket en chihuahua i en lyserød fleece jakke og så ned i en lyserød klapvogn agtig noget som så der hvor der normalt er åbent på en rigtig klapvogn, der var så lukket til med sådan noget myggenet agtig.. hallo.... og hende damen var så også sparlet ud i alle rynker med lyserød pelsfrak og LV. taske og det hele. og manden kom bagefter med dyr habit etc.. men alligevle.. ??????!!!!

  • #22   13. okt 2007 ja sådan ser vi så forskelligt på det :o) hver sin smag, jeg ville umiddelbart hellere have dem i en taske end rende rundt med dem i en barnevogn.

  • #23   13. okt 2007 Da jeg var dagplejer til 3 børn.... og vi havde været i frederiksberg have og lege allesammen + min lille MOPS.... så satte jeg da også mopsen op i barnevognen på vejen hjem... det var ski da nemmere end at slæbe den rundt i en taske.. ( den var jo også blevet træt )... :o).... Jeg kan da godt forstå dem der havde deres små hunde i en barnevogn på messen, det må da have været mere behageligt for alle parter... :o)

  • #24   13. okt 2007 For stamtavler! Nu med klapvogn .
    Den skal da bare ha' et skate-board.. med en snor i.. *LOOOL*


  • #25   13. okt 2007 jeg kunne nu osse godt finde på at kører mine hunde i trækvogn eller noget... for min lille hund kan jo ikke gå så langt som min store hund men han elsker stadig at være ude og følge med i tingene.....
    så jeg synes kun det er godt at nogen tænker på deres hunde...
    og ja de har 4 ben og vi har 2 ben men vi har jo osse brug for et hvil på turen nogengange det behøver vi jo ikke og tage hjem for eller gør vi ?

    og når hunde er forskellige i aldre og størrelse synes jeg det er rigtig godt man tage sit ansvar istedet for at tænke på hvad der ser smart ud


  • #26   13. okt 2007 jeg var også på messen med min chihuahua han og så også hundene i barnevogn og jeg ville nok ikke selv gøre det men det er vel op til folk hvad de vil......jeg havde gizmo med for at tale med nogle ekspert omkring hans ryg. han fik vand og en ny taske han hoppede selv op i den og puttede så kunne jeg jo ikke andet end at købe den hihi da jeg kunne se at han begyndte at halse ög syntes det blev for meget gik jeg også hjem... det er jo om at mærke efter på sin hund.... til det der med at folk glemmer det er hunde kan jeg kun give dig ret folk kigger ondt på mig når jeg irettesætter mine hunde og forlanger de sætter sig inden vi går over vejen og træner med dem..... men alle vil sine hunde det bedste jeg er da helt ødelagt i øjeblikket da jeg ikke ved hvad der skal ske med gizmo og hans ryg vil da leve af havregrød for at han kan blive kurret

  • #27   14. okt 2007 Da Bufas var hvalp sad han i en klapvogn... Hvis vi var på langfart med de andre hunde,, kunne han jo ikke holde til at gå så langt.. Så lå han og sov i klapvognen.. Han hyggede sig og var med overalt.

  • #28   14. okt 2007 er lige kommet hjem fra udstilling i Dortmund og der var der en del med små hunde i specialbyggede barnevogne - det skal man altså liiiige vende sig til at se

  • #29   14. okt 2007 vil også sige at jeg kender en mops, det kan rigtig meget til træning - sik-sak, 8-tal, blive skudt, rulle rund og rigtig meget mere, så nej det er ikke størrelsen det kommer an på

  • #30   27. sep 2008 jeg har lige købt en hunde klapvogn jeg har ikke bil og skal tit med bus og tog og nu kan mine hunde sidde dejligt i klapvognen mens vi kører i bus, det jo kun i bussen de er i den ellers går de jo selv så jeg er mega glad for hunde klapvognen

  • #31   27. sep 2008 jeg kan efterhånden også se det praktiske i det. jeg blev bare lidt paf første gang jeg så det og syntes det var lidt for meget. jeg er selv blevet anbefalet en til gustav, efter hans operation, så han kunne komme op i den hvis gåturen blev for lang.

  • #32   28. sep 2008 solveig j... ja det er faktisk en mega go ide med de klapvogne, min pigehund maya vil ikke ned i en taske hun blir helt vild, nå men så købte jeg en transport kasse de begge kunne være i men nej damen vil ikke ind i den prøvede alt men nej, og da jeg ikke har bil og helst tager mine hunde med mig næsten overalt så købte jeg så klapvognen for 4 dage siden, og maya hoppede selv op i den med det samme jubiii micki er der ingen problem med , og den skal kun bruges i bus , tog, og det er da dejligt at de små hunde sidder godt og trygt istedet for at sidde i en taske der kan sidde 3 af mine hunde i klapvognen , folk burde tænke sig lidt om inden de kommer med alle deres fordomme, hva med dem der tror små hunde skal sidde i en taske hele tiden ik?? alt med måde bare min mening...

  • #33   16. jan 2009 Hejsa
    Jeg tror jeg ved hvem det er i har set, og hun har ikke bil er derfor kommet med det offentlige. Jeg syntes at det er smart når man nu har 4 måske 5 små hunde.... så jeg kan ikke forstå at i er så rystet over at man prøver at være praktisk ;o)


  • Ann K
    Ann K Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #34   30. maj 2014 helt ærlighed jeg forstår ikke jeres forargelse? ?? hvorfor går i op i hvad og hvordan andre gør med deres hund? det vigtigste må da være at dyrene har det godt og om de sidder i en barnevogn eller ej det er vel op til de mennesker. Vi mennesker træffer hver dag beslutninger på godt og ondt. vi hverken kan eller skal være ens. men dybest set tænker jeg Hvad betyder det for dig der starter denne forargelse debat om de mennesker har deres dyr i en barnevogn. hvorfor gider du bruge tid på at drømme andre. Vi skal alle have lov at Være her og der skal være plads til forskellighed. hvis de mennesker nyder deres hund på den måde så er det da fint. Avis du dømmer af andre kigges skævt til, grines ad når du har agerer som du gør. Hav lidt rummelige og lad andre mennesker gøre som de vil det er et frit land vi lever i! jeg bliver så ærgelig over at vi mennesker håner hinanden på de valg vi træffer. min søn har selv fået sådan en lille hund, den nyder at ligge og putte under en dyne og det er nemt at have dem med så jeg kunne finde på det samme. god dag til alle

  • #36   30. maj 2014 Arh pjat - en tråd der startede for næsten 7 år siden er da ikke gammel smiley

Kommentér på:
hunde i barnevogne!!!!

Annonce