Nogen som vil lege? (Fyn) Nogen som vil lege? (Fyn)
Er der nogen fra Syd-/ midt Fyn (Svendborg, Fåborg, Ringe området) som har lyst til at mødes og lege med vores tæve?
Da hun ikke er så meget for tæver er det defor bedst hvis det er en hanhund.. Gerne en større hund som er rolig + U-aggresiv..
Skriv gerne en besked:)
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.199
Din hund er en hund af pæn størrelse og muskulatur, den bryder sig ikke om tæver, små hunde og hunde der er dominerende..
Du søger så en der frivilligt vil lægge en hund til, fordi din hund nok måske ikke har noget imod hanhunde der er store og ikke dominante?
Jeg tænker lidt på, at når din hund allerede har udvist aggresion (regner jeg med den har nu du ved hvilke hunde den ikk kan lide), hvorfor så prøve at intruduksere den for NYE "venner"??
Med en hund der har problemer med dominans er det min erfaring at holde sig til en eller to hunde hvor den ikke har udvist tegn på aggression..
Men det er bare min mening..
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.263
jul 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 86
2. Bryder sig ikke om hunde som er doninerende??? Jeg har skrevet at jeg ikke vil lade min hund lege med en hund som på den ene eller anden måde er agresiv.
3. Små hunde.. Min hund er stor og hun er voldsom i leg og synes derfor det ville være synd for en lille hund.
Men tænker lidt på hvordan du dog kan tillade dig at skrive sådan noget. Og i det hele taget "analyser" min hund på den måde uden at kende mig eller min hund???
jun 2005
Men ok, hvis du vælger legekammerter i hensyn til den anden hunds velfærd er det da en stor misforståelse..
Måden du skrev det på virkede bare til at du havde en "kælling" af en hund, og defor søgte en hund der kunne tåle mosten..
My bad.. sorry
jul 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 86
jun 2005
Især med muskelhunde skal man idag tænke over hvordan man formulerer sig, som du kan se kan det jo let misforståes da en del af de hunde kan have problemer med dominerende hunde, hunde af samme køn og størrelsen på hunde..
Siger ikke det er alle, men nogle har jo (og ja, også andre racer har de problemer, men nu er det ikk en anden hund der er i denne tråd)
Er lettet over at høre at din hund ikke er en kælling =)
Nogen som vil lege? (Fyn)