276 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Nogen som vil lege? (Fyn) Nogen som vil lege? (Fyn)

Er der nogen fra Syd-/ midt Fyn (Svendborg, Fåborg, Ringe området) som har lyst til at mødes og lege med vores tæve?

Da hun ikke er så meget for tæver er det defor bedst hvis det er en hanhund.. Gerne en større hund som er rolig + U-aggresiv..

Skriv gerne en besked:)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Andre forumemner med "Nogen som vil"
nogen som vil
lege med mig??
Skrevet af: Aslaug J - 17. aug 2005
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen som vil lege? (Fyn)
  • #1   12. okt 2007 Nu tænker jeg bare lige lidt højt her....

Din hund er en hund af pæn størrelse og muskulatur, den bryder sig ikke om tæver, små hunde og hunde der er dominerende..

Du søger så en der frivilligt vil lægge en hund til, fordi din hund nok måske ikke har noget imod hanhunde der er store og ikke dominante?

Jeg tænker lidt på, at når din hund allerede har udvist aggresion (regner jeg med den har nu du ved hvilke hunde den ikk kan lide), hvorfor så prøve at intruduksere den for NYE "venner"??

Med en hund der har problemer med dominans er det min erfaring at holde sig til en eller to hunde hvor den ikke har udvist tegn på aggression..

Men det er bare min mening..

• #2   12. okt 2007 Hmm...havde jeg boet der var jeg muligvis frisk - men ikke på andet end at lade dem snuse mens de var i snor... hvis det gik godt og hundene tog det stille og roligt kunne de måske få lov... men ellers er jeg enig med nina!

• #3   12. okt 2007 1. Nej, min hund bryder sig ikke om andre tæver. Og det er hun da heller ikke ene om.

2. Bryder sig ikke om hunde som er doninerende??? Jeg har skrevet at jeg ikke vil lade min hund lege med en hund som på den ene eller anden måde er agresiv.

3. Små hunde.. Min hund er stor og hun er voldsom i leg og synes derfor det ville være synd for en lille hund.

Men tænker lidt på hvordan du dog kan tillade dig at skrive sådan noget. Og i det hele taget "analyser" min hund på den måde uden at kende mig eller min hund???

• #4   12. okt 2007 Jeg analyserer ud fra hvad du skriver...

Men ok, hvis du vælger legekammerter i hensyn til den anden hunds velfærd er det da en stor misforståelse..

Måden du skrev det på virkede bare til at du havde en "kælling" af en hund, og defor søgte en hund der kunne tåle mosten..

My bad.. sorry

• #5   12. okt 2007 Ok, men så tak for at du fortalte at det kunne misforstås:)

• #6   12. okt 2007 *GG* det var da så lidt =)

Især med muskelhunde skal man idag tænke over hvordan man formulerer sig, som du kan se kan det jo let misforståes da en del af de hunde kan have problemer med dominerende hunde, hunde af samme køn og størrelsen på hunde..

Siger ikke det er alle, men nogle har jo (og ja, også andre racer har de problemer, men nu er det ikk en anden hund der er i denne tråd)

Er lettet over at høre at din hund ikke er en kælling =)

Kommentér på:
Nogen som vil lege? (Fyn)

Annonce