{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Gengældelses Karakterer??? {{forumTopicSubject}}

Hmm er det bare mig eller er der er UTROLIG mange herinde der kun giver 7.. og kun forventer at få 7 ???
Karaktererne er ikke længere et udtryk for hundens udseende, charme etc....
Folk herinde bliver sure over et 5 tal (!!) .. Og kan ikke forstå at det måske ikke er ALLE der synes at lige netop ens egen hund er verdens smukkeste..

Har efterhånden set mange beskeder hvor der står ting som f.eks:

"Ja når nogen giver mig 5-4-3 så får de nøjagtigt den samme karakter"

Ja folk de bliver VILDT fornærmede hvis man for en gangs skyld TØR at stemme oprigtigt.. Istedet for bare at give 7 over det hele...
Må da indrømme at jeg har givet flest 7 taller.. Men plejer blot at undlade at stemme på dem jeg synes er "mindre kønne"....

Hvad synes i ?? Synes i gengældelses karaktererne er okay ?? Eller burde vi få det tilbage til det oprindelige sandfærdige, hvor man ikke bare gav 7 til alle hunde, men kun til de flotteste... og så ellers stemte sådan så at det passede til den enkelte hund ?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gengældelses Karakterer???
  • #1   6. okt 2004 altså jeg vil heslt havde en ærlig stemme ikke alt det andet..!!
    jeg sys virkelig man skal mene hvad men stemmer og ike alt det andet.. jeg stemmer hvad jeger mener og vis så folk vil havde begrundet så så begrunder jeg det.. jeg har ikkr rigtig fået nogen gændgæls stemmer tror jeg..!!

hm altså..! jeg vil elske have at folk stemmer som de mener hunden er og ikke bare stemmer 7 fordi de selv vil havde det eller noget andet..! =0)

gider du foresten ikke gå ind og stemme på mine hund.. så smutter jeg fordi dig..?

• #2   6. okt 2004 Hejsa.
    Jeg vil gerne have at alle stemmer ærligt.
    Jeg tør heller ikke at give andet end 5 eller 7.
    Jeg vil ikke blive svinet til.
    Så jeg lader være med at stamme når jeg synes at det skal være meget mindre. Men jeg har ikke været gemmen jeg alle så der er ingen som skal føle at jeg ikke har stemt på dem forde jeg ikke synes at de skal have 5 eller 7.

• #3   7. okt 2004 Øv hvor er det et tilbagevende problem herinde.
    syntes det er helt fint om folk stemmer anderledes end jeg selv - hvor jeg fx har givet 7 og fået 4-5 tilbage.
    Men så har vi dem der har været herinde og givet stribevis af 1-taller! Det er skide irriterende! Og der er jeg barnlig nok til at hidse mig op og gå i kødet på den formastelige.
    Men tiden skal jo gå med et eller andet :o))

Jeg vil da sige tak til alle der er kommet med enkarakter og kommentar - det er da bedre med et 5 tal og folk har brugt tid på at glo på ens hund end blive overset.
    Tager jeg helt fejl?

mvh Karin

• #4   7. okt 2004 Jeg helt presonligt synes ikke at nogen hund har "forkent" et 1 tal...
    Men nogle ejer har. Der er nogle som bare går rundt og giver 1taller, og jeg giver dig Karen ret i at det er meget irriterende..
    Men jeg synes at det er gået for vidt med de karakterer.
    Jeg vil nu bare vise min søde hund fram, og at ikke alle synes at hun er så dejlig. Det er jo selvklart.
    Knuss Bonnie

• #5   7. okt 2004 Hey Bonni.

Det har du helt ret i.
    Vi burde måske begynde kun at give ejerne karakter?
    DET kunne være underholdende.

Og med hensyn til din hund . når jeg er på prøve - udstilling - lige meget hvad - så er det min hund uanset hvordan det går! Og jeg holder af kræet uanset hvad andrer mener.

bye fra Karin

• #6   7. okt 2004 Ja jeg har samme mening som alle jer andre...
    Det er også fint det der med anonyme...men på den anden side, så kan den anden ikke vide at det er fra os, og gerne vil bedømme den der har bedømt den...

• #7   7. okt 2004 De der har givet 1 taller har bare været "morsomme" De er ikke at finde herinde andet end et kort øjeblik.

mvh karin

• #8   10. okt 2004 Jeg synes man skal være ærlig, elers er der ingen grund til at være inde i sådan et forum.
    Men undlader dog at stemme på de mindre pæne hunde.
    Dog kan jeg ikke tolerer hvis nogle bare giver striber af 1 taller, eller giver alle dem de stemmer på den samme lave karakter, for alle hunde er ikke lige pæne/grimme.
    Jeg respekterer f.eks. hvis en giver mig et 5 tal, fordi hunden måske ikke lige helt er deres type, eller fordi den lige mangler DET/glimtet. Det er jo alligevel utrolig flot at få 7, så er ens hund jo sådan set perfekt.
    Det var bare min mening. I er velkommen til at skrive til mig, hvis i f.eks. er uenige, eller andet.

Kommentér på:
Gengældelses Karakterer???

Annonce