{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

fly {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved godt et har været ope et par gange, men det drejer sig om,hvor vidt der er andre ting man skal tænke på hvis man vil rejse med hunde inden for EU!

Hundepas- er det hos dyrlægen man for det?

vaccinen- er det mod hundegalskab?

tjek? skal hunden dyrelægetjekes når den ankommer destinationen?

beroligende? skal hunde ha noget beroligende til turen?

er der nogle andre ting man skal tænke på eller praktiske oplysninger?

håber der er nogle der enten har nogle erfaringer med rejsende hunde!

didie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fly
  • #1   1. jul 2005 jeg kan hvertfald svare på 2 af jeres spørgsmål...

ja, det er hos Dr.Dyr I skal have jeres hundepas, og ja, det er for hundegalskab, vaccinen er mod...

De andre må jeg desværre melde pas ved...

• #2   1. jul 2005 Den må ikke blive bedøvet på nogen måder hvis den skal flyve.
    Den skal både være vacc. mod rabies og den alm. vacc.
    hvor skal I hen?

• #3   1. jul 2005 vi tænker på at tage ham med til irland hen til vores familie, så de kan se ham.
    han er jo kun 5 måneder, så jeg er lidt tvivl om det er en for stor mundfuld at tage ham med eller om det ville være endnu svære for ham at være æk fra os??

han har fået 2 vacciner hos dyrlægen for inden fo de sidste 3 måneder!

• #4   1. jul 2005 jeg ved det ikke, jeg jeg tror det kommer an på hvad for et land i skal til, hvilke regler der er ang. hunde. det med passer og rabies vac er i hvert fald god nok. mom ikke man kan undersøge noget om det på nettet. Der er en hjemmeside der hedder www.netdyredoktor.dk. der mener jeg de lige har haft noget om at tage hunde med til udlandet

• #5   1. jul 2005 Der er mange flyselskab der ikke vil have bedøvede hunde med (dem inklusive der "kun "har fået beroligende). Der er større fare for at de lider overlast, og der er endda eksempler på hunde der er døde.Det er fordi bedøvede hunde har sværere at holde en normal krops-temperatur, og derfor bliver nedkølede.
    Han vil nok have bedre af at blive hjemme, eventuellt på en god hundepension, eller ved nogle venner el. familie.
    men ellers god tur
    m.v.h.

Kommentér på:
fly

Annonce