{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

MC
MC
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 79

Legetøj der holder {{forumTopicSubject}}

Kan i anbefale noget legetøj som holder til hunde, som elsker at gnave i legetøjet? Hvis det altså overhovedet findes smiley

Jeg har to hunde, en lille og en mellemstor. Og de har begge en stor glæde ved at ødelægge deres legetøj.
Den ene ser det som en mission at tømme alle bamser for fyld, og særligt at få fjernet en evt. pivedims.
Den anden elsker bare at ligge og tygge med kindtænderne. Så holder det bare ikke særlig længe.

Begge hunde har stor glæde af legetøj og bruger det meget. Men det er også dyrt i længden at købe nyt hver uge.

Så gode bud er velkomne smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legetøj der holder
  • #1   20. dec 2023 Jeg har ikke lykkedes med at finde noget som holder til huskies, så her er plyslegetøj noget vi bruger sammen, og så har de aktivitetslegetøj (bolde, skubbe-ting, labyrint osv) samt tyggeting/gnaveting når de er alene. Så holder tingene længere smiley

Ikke engang bamser fra Kong eller andre mærker, designet til stærke hunde, holder en time.

• #2   20. dec 2023 @1: Jeg har heller ikke lykkedes med at finde noget som helst der kan holde til Penny smiley Alt kan 'klippes' i stykker. Jeg har givet hende et krondyrgevir til at udleve sin tyggetrang. Det holder smiley Ellers så er hun glad for knudereb; de koster ikke alverden smiley
    Hun har fået forbud mod at røre Clintons elskede tigerdyrsbamse, som han hver aften falder i søvn med i sofaen smiley Den er det eneste stykke legetøj han bruger og han kan slet ikke undvære sin tiger. Den ville ikke holde i 5 sekunder hvis Penny fik fat i den.

• #4   20. dec 2023 Samme erfaring her, det der holder bedst er disse, lavet af brugt patgummi og flettede fleecestrimler.

I øjeblikket har jeg ingen hunde som synes det er sjovt at pille pivdimsen ud, det forlænger holdbarheden lidt. Har man det holder intet af den slags vist mere end 5 minutter smiley

profilbillede
  • #5   20. dec 2023 Nej Kirsten, det er også det jeg erfarer med min den ene. Altså at det hovedsagligt bliver smadret, fordi den pivdims bare SKAL ud - derefter rører han ikke legetøjet, med mindre vi leger sammen smiley

Kong holder heller ikke her. Fletreb er de også glade for, men de bider snorene af og spiser dem. Det ved jeg ikke hvor godt er i længden.

De har fået en Chuck it bold, som indtil videre har holdt to døgn, men tænker også den bliver punkteret og spist.

Men okay, jeg jan vist bare konkludere det er umuligt så smiley

De har kun tyggeting når de er adskilte, ellers frygter jeg min hanhund spiser tæven, hvis hun kommer til at kigge på hans ting.

• #6   23. dec 2023 Jeg har også en hund med et stort tyggebehov (Golden retriever)
    Jolly Ball og West Paw ting holder overraskende godt.
    Bamser er skilt ad på få minutter. Reb bliver spist.
    Kronhjortegevir holder længe. Bøffelhorn holder nogenlunde, men skilles i flager så må fjernes selv om der er meget tilbage.

• #7   23. dec 2023 Jolly og West Paw

profilbillede
  • #8   23. dec 2023 Har du prøvet de sorte Kong?

• Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

Følgere: 67 Svar: 260
    #10   24. dec 2023 Jeg har haft succes med det legetøj (bamser)
    som hedder Lamaze til børn. det har overlevet generationer med mine Dobermanns. smiley

• #11   25. dec 2023 Sort kong kan de ikke ødelægger, men de finder heller ingen interesse i den, hvis ikke der er mad i.
    Jeg vil prøve nogle af de ting i skriver smiley Og ellers må jeg bare leve med de smadrer det.

• #12   25. dec 2023 Alt andet fra Kong ødelægger de også

• #13   25. dec 2023 Der findes ikke noget, som kan holde til at hunde gnaver i det. De kan for pokker æde en ko, så selvfølgelig kan de ødelægge alt legetøj smiley

Min venindes samojede som gnavede i alt (og havde en forkærlighed for at æde Ecco støver i læder), gnavede ikke i legetøj fra Tuffy (som vist har skiftet navn til Strong Stuff). Han elskede at lege med det og ruske i det, men tyggede det ikke i stykker. Måske handler det bare om at finde lige præcis dét som de gerne vil lege med, men som de ikke splitter ad smiley

• #14   26. dec 2023 Anne, det har du selvfølgelig helt ret i smiley Jeg tror også mere mit håb var det sidste du skrev, og man kan finde noget de måske er mindre tilbøjelige til at ville smadre. Og det er så helt sikkert også individuelt smiley

Imponerende nok, så fik de begge noget billigt julelegetøj (sikkert bare købt i supermarked), med både fyld, reb og pivdims. Det har endnu ikke lykkes dem at smadre det, på trods af en ihærdig indsats smiley

Kommentér på:
Legetøj der holder

Annonce