Fairdog Fairdog
Hvordan er det nu lige det er med dem?
Jeg husker dem som værende en gøglerforening, der ikke er bange for at bruge ufine kneb. Men jeg har ikke noget konkret at hænge min formodning op på.
Så er der nogen der ved noget?
På forhånd tak.
aug 2007
Følger: 40 Følgere: 82 Hunde: 8 Emner: 514 Svar: 12.492
Men jeg har så samtidig en yderst fornuftig hunde-bekendt, der støtter utroligt meget op omkring foreningen, og det er vel reelt den "forening" (er det overhovedet en forening?), der skaber mest omtale og sætter størst fokus på sagerne ifm. de hunde, der kommer i klemme i den "nye" hundelov, der jo ikke længere er så ny.
Jeg synes, det er svært, for de fleste af de sager, jeg har sat mig lidt ind i, der HAR det netop været blandinger, som vi til enhver tid ville fraråde folk at købe, hvis de spurgte herinde, fordi de af udseende med garanti vil komme til at ligne noget forbudt.
Den seneste jeg læste om var boxer/engelsk staff....
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.566
Jeg har det ind i mellem svært med de hundesager de er involveret i og jeg synes de glemmer hundenes tarv i sagerne de fører. Men men, hundeloven, her tænker jeg raceforbuddet, er noget en vis herre har skabt, og omend jeg forstår dele af denne og grunden til at den blev skab, så forstår jeg også modstanden mod den...
FairDog får rigtig mange donationer og hjælper mange hjemløse/udsatte m.m samt sender en del hjælp til Ukraine, det er de fantastiske til
Og ja, det er en forening med de tilladelser samt cvrnr der skal til...
Fairdog