{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

doffen lever heldigvis {{forumTopicSubject}}

fy søren..doffen stod og pep og ville inn og da jeg så kom ud hadde han ikke snor på..ringen på hans halsbånd er ødelagt da han rev den over men han hadde klart å rive han lænke ud af ringen som den var bundet til og kommet løs!! jeg fant lænken i jernbaneovergangen hvor den var delt i to af toget som akkurat hadde kjørt forbi..heldigvis blev han ikke kjørt over..fårstår ikke hvordan han i det hele taget harrevet en lænke løs fra husveggen..det skumle er at simba blev kjørt overakkurat i den overgangen:(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  doffen lever heldigvis
  • #1   30. jun 2005 Malene>> jeg kan heller ikke forstå hvorfor du lader Doffen, stå i snor, når du er inde...
    Var det ikke bedre han var inde sammen med dig og ude, når du er ude???
    Ikke fordi jeg vil skælde dig ud, men har det lidt sådan at det er synd for hunde at de står lænket...


  • #2   30. jun 2005 det plejer at gå fint..vi har ikke andre muligheter da vi ikke harhegn rund haven og har heller ikke råd akkurat nu til at købe hegn

  • #3   30. jun 2005 det var da godt at der ikke er sket ham noget. men som jeanette siger tror jeg også det er bedst for hunden ikke at stå lænket alene udenfor. den skal da være indendøre sammen med ejerne og så gå ture med ham i stedet for når man ikke har en indelukket have. det gør vi med nemo og det går fint. det er da synd for hunden og tror også de kan blive agressive af at stå lænket hele dagen

  • #4   30. jun 2005 er for så vidt enig i at det er bedre at gåtur..men så må jeg oxo sie at han ikke står ude hele dagen..han blir sluppet ned i min mormors have sammen med hennes hund hvertfall en time om dagen pluss at han får nesten to timerstur hverdag..så det er ikke meget han står ude alene + at han er ude sammen med oss når vi er ude..

Kommentér på:
doffen lever heldigvis

Annonce