Alternativ til Hundeparadiset ? råt kød Alternativ til Hundeparadiset ? råt kød
Er der et alternativ til Hundeparadiset, når man skal købe råt kød ?
Den eneste anke og grund til, at jeg leder efter et alternativ, er at Hundeparadiset det sidste halve år, har haft mindre udbud af forskellige varianter af kød.
Det vil bare være så dejlig nemt, at kunne bestille et sted, i stedet for at bestille 1 sted og så skulle købe resten i 2 forskellige butikker, i to forskellige byer
aug 2007
Følger: 40 Følgere: 82 Hunde: 8 Emner: 514 Svar: 12.525
Jeg mangler i den grad også et sted, som alternativ til Hundeparadiset/HHansen (hvor jeg ikke føler, jeg kan få tilstrækkelig variation) og Das Tierhotel, hvor fragt-prisen er stukket fuldstændig af
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 73 Hunde: 5 Emner: 34 Svar: 2.362
aug 2007
DET har jeg godt nok ikke råd til med fire halvstore hunde
sep 2020
Følgere: 29 Emner: 46 Svar: 935
Jeg bruger f.eks. ikke kylling og gris til råfodring.
aug 2007
sep 2020
Følgere: 29 Emner: 46 Svar: 935
Jeg kunne se at hundene begyndte at tabe sig, mere tør i huden og mere afføring, så det er ikke fordi, jeg kan se om kød er en god kvalitet eller ej
Hundeparadiset har ikke reageret på min mail, men sjovt nok, har jeg ikke været i tvivl om, at den er læst eftersom deres opslag dagen efter på deres facebook side startede med:
Livet har så mange valg;) Tak til alle jer som handler hos Hundeparadiset.
Jeg har nu afprøvet fodergrossisten.dk og det ser ud til, at kvaliteten er ok. Udvalget er ikke så stort, hvis man som jeg fravælger varianterne, der ikke udelukkende er kød (Jeg køber ikke med indmad: Mave, Lever og nyrer).
aug 2007
Alternativ til Hundeparadiset ? råt kød