961 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Irena S
Irena S
Emner: 1

Væskeansamling albue hund Væskeansamling albue hund

Hej alle sammen! Min rotte er 15 måneder gammel. Han har en stor væskeansamling på højre albue og han er fuldstændig ugeneret af det. Der er ingen ømhed når man trykker på det og han drøner barer af stedet og halter ikke. Der er god kraft i benet. I dag skal han til doktor Dyr for at kigge på det. Ham er ikke meget for et blødt underlag og foretrækker at ligge på gulvet og han vejer ca 52 kg. Er der nogen der har haft lignende? Har snakket med vores opdrætter og han mener at det er vand æg, men dyrlægen i telefonen har sagt at det er for tidligt. Er vildt bekymret for det
Vh Rottweiler lover

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Væskeansamling albue hund
  • #1   14. sep 2023 Nope. Men gør hvad jeg kan for, at opfordre min vov til, at bruge trygaflastende sovepladser, da vi har klinker og trægulve, og hun slider albuerne, hvis hun ligger for meget på dem.
    Jeg har set en del Irske Ulvehunde med store væskeansamlinger på albuerne, det er ikke kønt, men hvor meget det genererer ved jeg ikke.

Jeg håber at det din vov har, er ufarligt.

• Cookie
    Cookie Tilmeldt:
    okt 2022

Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 541
    #2   14. sep 2023 Med tanke på at rigtig mange Rottweilere har AD så ville jeg helt klart får ham røntgenfotograferet. Er han med stamtavle fra DKK kan du ligeså godt gøre det med en rekvisition til officiel bedømmelse.

• #3   15. sep 2023 Jeg har selvfølgelig ikke set det, men det lyder som en "bursa" ikke betændt væske ansamling.
    vi gør ikke noget ved dem, med mindre de bliver varme kg betændt, de går væk af sig selv, men det kan tage lang tid.
    Så længe den ikke er øm så er den ufarlig. Dyrlægen vil gerne tømme dem men det er med risiko for betændelse i leddet når man laver hul og som oftes kommer de tilbage. De kommer fordi det er en tung hund på hårdt underlag... du kan ikke gøre andet end opfordre ham til et blødere underlag

• #4   15. sep 2023 Enig, Tina - jeg har også set det et par gange med en ung Berner Sennen. Vi har behandlet det med laser, endelig ikke åbne op, det kan give betændelse. Min dyrlæge behandler gerne med laser netop af samme årsag, det giver gang i blodcirkulationen og det hjælper til helingen.
    Iøvrigt så voksede bamsen sig fra det, han blev også lidt mindre dramatisk i sin “smide sig i gulvet” , det har nok også hjulpet.

Kommentér på:
Væskeansamling albue hund

Annonce