Væskeansamling albue hund Væskeansamling albue hund
Hej alle sammen! Min rotte er 15 måneder gammel. Han har en stor væskeansamling på højre albue og han er fuldstændig ugeneret af det. Der er ingen ømhed når man trykker på det og han drøner barer af stedet og halter ikke. Der er god kraft i benet. I dag skal han til doktor Dyr for at kigge på det. Ham er ikke meget for et blødt underlag og foretrækker at ligge på gulvet og han vejer ca 52 kg. Er der nogen der har haft lignende? Har snakket med vores opdrætter og han mener at det er vand æg, men dyrlægen i telefonen har sagt at det er for tidligt. Er vildt bekymret for det
Vh Rottweiler lover
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.309
Jeg har set en del Irske Ulvehunde med store væskeansamlinger på albuerne, det er ikke kønt, men hvor meget det genererer ved jeg ikke.
Jeg håber at det din vov har, er ufarligt.
okt 2022
Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 541
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.796
vi gør ikke noget ved dem, med mindre de bliver varme kg betændt, de går væk af sig selv, men det kan tage lang tid.
Så længe den ikke er øm så er den ufarlig. Dyrlægen vil gerne tømme dem men det er med risiko for betændelse i leddet når man laver hul og som oftes kommer de tilbage. De kommer fordi det er en tung hund på hårdt underlag... du kan ikke gøre andet end opfordre ham til et blødere underlag
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.193
Iøvrigt så voksede bamsen sig fra det, han blev også lidt mindre dramatisk i sin “smide sig i gulvet” , det har nok også hjulpet.
Væskeansamling albue hund