{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
383 visninger | Oprettet:

Help .. {{forumTopicSubject}}

I need somebody .. HELP !
Hoho ... Ja , sidder og skulle egentlig male badeværelse... vi er ved at gøre lejligheden klar til syn .... Og jeg er SELV taget op for at male badeværelse.. og mens jeg maler .... føler jeg mig begloet ... vender mig om , og DEN FEDESTE LILLE KLAMME EDDERKKOPPE FAMILIE sidder og glor på mig i hjørnet... (Store edderkopper) ... Så nu sidder jegpå en spand maling i en fuldstændig tom lejlighed med computeren som eneste møbel (Og tro mig .. det kan ikke være korrekt stilling for ryggem , autsch ....). Nogen råd til hvordan man fjerner sådan fire dræberdyr når man ik har nogen støvsuger ....
Suk ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Help ..
  • #1   29. jun 2005 Julie *LOOOOOOOOOOOOOOOOOO*... stakkels dig , men prøv at tage et glas og et stykke papir , læg gladdet over dem og kil papiret oven på glasset , så har du dem hvor du vil have dem , og smid dem så ud af vinduet , det virker for mig *GGG*

  • #2   29. jun 2005 Oh MY god ..
    Jeg har et meget meget anstrengt forhold til Edderkopper ... De er så store de ikke kan være i et glas *LoooL* .. .... også vil det også være første gang jeg er så tæt på en tror jeg ... Hvad hvis storebroren springer på mig , når jjeg tager lillemor i et glas... Og forresten er glassene pakket ned ,og flyttet .. og jeg kan vist ikke mase dem ned i en coladåse... Sidder og får kryble krable over det hele...hehe... åh åh ... SUK ! Plejer at støvsuge dem op .... mase en sok i hullet .. og stille støvsugeren udenfor .. (Bork , bork , booooork ! )


  • #3   29. jun 2005 hi hi , aner det ikke, plejer selv at bruge støvsugeren, og holde på røret så de dør...

  • #4   29. jun 2005 Hej Julie! * *LOOOOL*! Hmmm... Jeg kan ikke hjælpe dig, men HELD OG LYKKE! (Hader selv edder-klamme-kopper!) *BVAAADDDRRR*

  • #5   29. jun 2005 Julie *GGGGG*..kan godt se det er et problem , jeg hader dem nemmelig også , men et eller andet må du da kunne bruge , hvis det da ikke lige er fugle edderkopper , de er jo noget større en vores små *LOL*, tror jeg kan berolige dig med , at storebror ikke hopper på dig , er ret sikker på , han er mere bange for dig end omvendt ; )

  • #6   29. jun 2005 Jeg plejer at få min kæreste til at fjerne dem -Skal jeg sende min kæreste hen og fjerne den efter job? *GGGGG*

  • #7   29. jun 2005 June *GGGGG*...har han tid til at komme her op forbi også *GGG*, vi har en del jeg skal have fjernet ude da jeg skal have pudset vinduerne *LOL*

  • #8   29. jun 2005 Susanne : Det skal jeg da lige forhøre mig om først *GGGGGG* Men min kæreste kan altså ikke så godt lide hvis edderkopperne er så store at man kan mærke dem sprælle i gennem papiret *LOOOOOL* Så hvis de er store og tykke tror jeg ikke vil... ;0)

  • #9   29. jun 2005 June ... du må meget gerne sende ham din gut herned... Hehe...

    Susanne .. prøvede at masse dem med en gulvskrubbe .. men nej .. den ene løb bare over i den anden ende af loftet og lagde sig på lur (SWAT-team)... Har ringet efter min svigerinde .. *GG* .. om hun ku komme ud med en støvsuger .. hehe ... åh suk ! Gemalen er desværre til ''møde'' (Kald det hvad man vil) så ingen hjælp at hente der.. og det er begrænset hvor mange jeg vil ringe til pga. mit store problem .. hehe ....


  • #11   29. jun 2005 Rikke .. tak skal du ha ! Griner ..
    Puha .. Jeg gir op , og vender ikke tilbage før r jeg har en edderkoppekiller med tilbage ..


Kommentér på:
Help ..

Annonce