Amerikansk staffords terrier {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har et par spørgsmål til Racen
Vi er 3 Dobermann som næsten hver dag mødes for at lege,
En af mine venner har så lige fået en Amstaff Hvalp på 12 uger. Hun spurgte så om hun ikke måtte være med.
ja det kunne hun godt, men nu ved jeg ikke hvordan sådan en Race plejer at lege, men den går konstant efter halsen eller i munden på de 2 andre Dobermann, Den ene af Dobermann er 1½år (Sasha) og han Dobermann er 6 måneder (Basse). og den 3 er så min, men han kan slet ikke med den, så han for slet ikke lov og være med .. Men er det normal den knure og fare efter de 2?? skal jeg sige til hende at det ikke går at de leger sammen, og hun nok blir nød til at finde en af samme Race at lege med? Det skal lige siges de kun har mødtes en gang, og jeg har sagt at jeg synes den lige skulle have en chance til, Fordi Hende der har sasha helst ikke vil have de leger mere, da hun er nervøs for at den låser kæben, men kan den det når den er så ung? er det normal adfærd for en 12 uger hvalp af den race, for synes at det så lidt voldsomt ud da de leget
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 417 Svar: 31.395
Uanset alder kan de ikke låse kæben.
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
Nogle er mere udfarende og pågående end andre, nogle hunde siger bedre fra end andre, der er meget at tage hensyn til når 'legevenner' skal udvælges til ens hund.
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.122
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 1.334
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
Min morbror og tante passer nogle amerikanske bulldogs for en kennel.
De er nogle søde hunde, men jeg vil ikke rigtig ha at Daisy leger med dem.
Daisy har prøvet at lege med dem, men Daisy vil helst bare løbe efter hinanden og de vil bare bide og buldre ind i Daisy så hun flyver 2 meter væk og så bliver Daisy irriteret på dem. Sådan kan hun ikke li at lege så det får hun jo ikke meget ud af.
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 490 Svar: 3.308
jan 2005
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 289
Jeg slapper skam også:)
Og nu var det jo også et spørgsmål til Racen, da jeg jeg slet ikke kender så meget til den, og det jeg mener at det virker voldsom, Hva at den hænger i halsen (struben) og rusker, det var det jeg mente at det virkede voldsomt.. Den skal da have en chance til, og som du også selv siger, at den lige skal nå og indordne sig,
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 1.334
mar 2006
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 1.816
Heller spørge, end at tro på alle de fordomme og gå og være nervøs, uden grund.
En hvalp er meget ufarlig, uanset om det er en amerikansk eller en dværg pinscher.
Hvis amstaff hvalpen leger med ældre hunde (altså hunde, som er ældre, end den selv), skal de nok få sat den på plads, dette er bare et spørgsmål om, hvor lang tid de gider finde sig i dens provokation.
jan 2005
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 289
Det vil jeg bringe videre til de andre:-)
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.808
Amerikansk staffords terrier