{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Trist beslutning- Kannogen hjælpe??? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle på Galleriet...
Jeg står i en meget sørgelig situation, at jeg desværre nok bliver nød til at skille mig af med min ene hund. Han er den yngste af vores 3 hunde, og er min egen hvalp
( dvs. jeg har moren). Problemet er at de alle 3 sammen kører hinanden op, og ødelægger mit hjem. De er aldrig et problem når de er 2 sammen eller hver for sig, men sammen går det galt... Jeg har tænkt længe over problemet og er desværre kommet frem til at 3 hunde nok er for meget og jeg må skille mig af med den ene. :o(
Det gør rigtig ondt da han jo er min egen hvalp og jeg ved han elsker at være sammem med sin bedste ven og mor. Men da han er den sidste og yngste af de 3 må jeg håbe at han er den der kan omvende sig bedst til et nyt hjem.... Da jeg ikke vil sælge ham til hvem som helst og vil gøre alt der står i min magt for at han får det perfekte hjem, så ville jeg høre jer, om i kender en god familie, der kunne tænke sig en 10 mdr. gammel mops hvalp v. navn Mr. Gobo ( han /kastereret).
Jeg kunne godt tænke mig at han fik en familie der havde en anden hund, da han er vokset op med mange hunde og han har levet sit ind til videre liv sammen med sin ven og mor.
Så er der nogen der kender nogen, vil jeg meget gerne høre nærmere... jeg ved at i alle elsker hunde her inde, så i ved hvor vigtigt det er at det er en god familie, os gerne med børn da han elsker børn. Håber i kan hjælpe mig- VIRKELIG MEGET...
Kh
Maja

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trist beslutning- Kannogen hjælpe???
Kommentér på:
Trist beslutning- Kannogen hjælpe???

Annonce