{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

hvalpekøber? {{forumTopicSubject}}

Ja nu er jeg ved at gå ud af mit gode skind. jeg sidder og venter på mulig køber til en af mine hvalpe. Men personen er ikke dukket op og har ikke givet besked. så er det jeg tænker at det er sku da ret barnligt ikke at give en opdrætter besked om man kommer eller ej. det skal lige siges at det ikke er første gang jeg oplever dette. Nogle der har haft erfaring med dette. Undskyld mit sprog.

Hvad har i gjort i denne situation, hvis i har oplevet dette.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpekøber?
  • #1   24. sep 2007 har prøvet det en enkelt gang - så ryger de bare af listen og så glæder jeg mig over at så useriøse mennesker ikke endte op med en af mine hvalpe

  • #2   24. sep 2007 nu er jeg ikke opdrætter, men syntes at det er meget for dårligt af køber.
    Har du ikke navn og tlfr.nr. Det er måske derfor nogle opdrættere skal ha deposium, hvad jeg godt forstår


  • #3   24. sep 2007 ja jeg har også allerede fjernet de personer fra min liste. Jeg vil ihverfald være meget flov hvis jeg havde ringet og aftalt en tid med en opdrætter og så ikke møde op eller lige give besked hvis man ikke er intresseret.

    Jeg ønsker også kun det bedste for mine hvalpe. Jeg ved at dem der kommet ud til deres nye hjem , har det rigtig godt.


  • #4   24. sep 2007 Jeg har også bedt om depositum , og depositumet er blvet betalt men når det så endelig er tid når den lille hvalp skal hentes , udbliver de. Og man prøver at ringe og skrive e-mail. men ingen reaktion...

    det jo et tegn på at de hvalpekøber ikke virker lovende, hvis i ved hvad jeg mener.


  • #6   24. sep 2007 Jeg har aldrig taget depositum, og jeg har aldrig ventet på en køber. jeg har aftalt samme dag og tidspunkt, ...

    Jeg har kun annonceret i mit klubblad,, når tæven er blevet parret og og når hvalpene er født.

    Og alle hvalpe var bestilt og solgt inden jeg nået at sætte dem på hvalpelisten i klubbladet...

    Men det er nok surt, at side og vente på at folk ikke kommer... håber at du kommer af med dem.


  • #7   24. sep 2007 Vi har prøvet det modsatte. Vi skulle hente en sød lille han hvalp og glædede os vildt, men aftenen før ringede de og sagde at den ikke var til salg mere, for de ville selv beholde den. Ved ikke om de har ret til det, men man bliver godt nok skuffet, for man glæder sig jo til at hente den. Vi var så, så heldige at vores lille sif blev sat til salg igen, (hos nogle andre) og vi kunne hente hende et par dage efter. Hun var egentlig blevet solgt, men dem der havde købt hende kom ikke og svarede heller ikke på telefonen eller mail, så vi fik hende i stedet for. De ved slet ikke hvad de går glip af, for hun er verdens dejligste lille charme trold.

  • #8   24. sep 2007 Har et spørgsmål, til depositum...

    Når man nu betaler et depositum, så bliver det vel fratrukket i prisen, eller gør det??

    Og hvis jeg fortryder, så får jeg vel det tilbage, da købet ikke bliver til noget, gør jeg det???


  • #9   24. sep 2007 Tak for det.

  • #10   24. sep 2007 Tak for de mange gode råd. det har hjulpet mig meget.

  • #12   24. sep 2007 Det skal lige siges at det med deposiomet ikke gælder i alle tilfælde jeg skulle have købt en lille schæfer tæve og havde betalt deopsiomet så ringet hende jeg skulle købe hvalpen ad og sagde at de selv ville beholde hende så jeg fik mine penge tilbage

  • #14   25. sep 2007 Annemette v: Vi kan ikke bevise det, og vil heller ikke gøre mere ved det, andet end de fik vores meget ærlige mening i telefonen. For vi får jo ikke hvalpen af den grund. Man bliver bare så skuffet, for man glæder sig jo til at få det lille ny familie medlem hjem. Synes bare at de skulle have tænkt sig om inden de sætter dem til salg, hvis de alligevel selv vil beholde dem.

  • #15   25. sep 2007 Annemette v: Selvom det selvfølgelig er træls, kan man jo glæde sig over at hvalpene ikke kommer hen til nogle så useriøse mennesker.

  • #16   25. sep 2007 Annemette v: Tror tit det er fordi folk ser en hvalp feks. på nettet, og hvor er den sød. Selvfølgelig er den sød, det er alle hunde. De glemmer bare at tænke på at den skal passes og trænes osv. Men kan godt forstå at du bliver sur, det var jeg helt klart også blevet.

Kommentér på:
hvalpekøber?

Annonce