{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Ny her :) {{forumTopicSubject}}

Vi er nye her på siden.

Vi hentede Gonzo på 13 mdr for 3 dage siden.

Ejeren påstod at han var meget syg og havde en ven der havde allergi, så han kunne desværre ikke beholde hunden mere.

For os at se var det mere et tilfælde af: Nu er hunden ikke lille hvalp mere, og så er den ikke interessant. GRRR

Vi valgte at tage den med og give det en chance på 2 uger. Også fordi den ældste af vores børn på 2½ var meget bange.

Men allerede dagen efter var de 2 de bedste venner, og bettesønnen på 8 mdr griner lystigt med.

Gonzo har allerede NU vist sig at være en utrolig glad og kælen hund. Og alligevel en lille frækkert med et glimt i øjet.

Jeg fortryder ikke 1 sekund at vi tog ham med hjem. Han har allerede en meget stor plads i mit hjerte.

Nu skal vi så have ham til dyrlægen, han har ikke fået nogle vaccinationer siden den når de er hvalp og skal fra moren. Han har aldrig fået ormekur eller andet. Og vi ejer ikke noget som helst papir på ham. Ikke engang en fødselsdato kunne tidliger ejer oplyse. Andet end at Gonzo vist var fra MAJ 2004.

Hvordan kan man anskaffe sig en hund, og så ikke have de ting iorden.

Nå ja, en lang remse her, fra en glad ny hundejer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny her :)
  • #1   25. jun 2005 så er det godt at han er kommet til dig smiley du lyder som du har forstand på hvad en hunds behov er.
    glade smil og stort tillykke herfra smiley

• #2   25. jun 2005 Det var pænt gjort af jer!
    Ja inden vi besluttede af få hund havde jeg da stadig en del basic viden,
    men brugte da et par måneder inden fik hvalpen til, at gå igennem punkt og prikke!

Kan ikke se, hvorfor det ikke falder naturligt at undersøge hvad det kræver!

det er jo ligesom et barn man har ansvar for!
    jeg hungre da stadig efter viden, man kan da ikke lære for meget!
    Man gifter sig heller ikke uden af være klar til det, og der bruger man som regel meget tid på at undersøge og kigge på kjole, og går vildt meget op i det inden bryllupet?

Alt andet, inden man for hund er da fulstændig absurd!

Men håber i får det rigtig godt sammen, og glæder mig til høre mere senere!

didie

• #3   25. jun 2005 Ja han ser da os vildt dejig ud, og ønsker jer al hedl og lykke med ham!!

Kommentér på:
Ny her :)

Annonce