{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
227 visninger | Oprettet:

hvad sker der dog {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Nu har Tanni og Nicki igen været sammen for at parre sig, og intet er sket, hun vil simpelhen ikke :o( . Hun lod ham dog slikke sig i måsen, men så heller ikke mere end det. Er det normalt for hunde der skal parre sig? Nu skal de så ses igen for 3 gang på søndag og så må vi bare krydse fingre

Bolette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad sker der dog
  • #1   24. jun 2005 Hmmm jeg har ikke særlig meget forstand på den område. Men vores gamle hund (shi tzi) ville vi også have parret. Men hun ville heller ikke... og vi fik heller ingen hvalpe på hende.

Hun er sgu nok rødstrømpe *loool*

• #2   24. jun 2005 tina --- LOOL --- hehe

• #3   24. jun 2005 Bolette, måske han bare ikke lige er hendes type? *ggg*.
    Nej , jeg har ingen forstand på det. har prøvet at få min gamle hoppe i folet engang, men hun kunne bestemt ikke li´hingsten, så han fik tørre tæsk i stedet *ggg*.
    Kan det hænge sammen med, at hun måske ikke er helt klar endnu??

• #4   24. jun 2005 i følge dyrlægen plejer det at passe på 11, 13 og 15 dagen i tævens løbetid og det er nu ( vi er på 13 dagen i dag ), men måske er der forskel på tæverne. Jeg tror personligt ikke hundene ikke har kemien til hinanden, de er nemlig meget glade for hinanden.

• #5   24. jun 2005 Bolette det var det samme med Gizmo det var meget sent at hun sagde ok, jeg havde hende herhjemme hver dag i næsetn 14 dage før det lykkes, hun var bare ikke klar før.

Kommentér på:
hvad sker der dog

Annonce