Led tilskud {{forumTopicSubject}}
Jeg håber at der er nogle herinde der kan hjælpe mig, da jeg synes det er lidt af en jungle
Jeg står med en hund der har en ledskade, den anden i år. Jeg har nu købt Solanum Flex HA Plus efter at have læst meget positivt omkring det. Samtidig har jeg også (i min desperation for at få min hund så hurtigt på benene som muligt) købt Vitapetz Superflex Active, men jeg er i tvivl om jeg kan bruge dem begge samtidig. De indeholder begge MSM, og jeg kan ikke finde ud af om de kan få for meget af det? Der er også andre ting der går igen, som c-vitamin og djævleklo, og der aner jeg heller ikke, om det er noget de kan få for meget af?
Jeg startede efter den første skade op på Flexadin Advanced, for så at skifte videre til Strong Joints efter nogle måneder, og jeg har haft svært ved at vurdere deres virkning, da jeg samtidig også har været løbende til fysioterapi og holdt ham i ro.
Så, lang historie kort, er der nogen der ved om man kan bruge de to produkter samtidig, eller har andre anbefalinger til hvad der kan bruges sammen med Solanum?
sep 2017
Følgere: 526 Emner: 138 Svar: 10.279
Flexadin Advanced er en klasse for sig, og kan ikke skiftes med Strongjoint, men suppleres med. Jeg ville uden tvivl gå tilbage på Flexadin Advanced, og give Strongjoint væk til nogen med en slank hund uden skader - det er mest bare fedt.
Jeg spurgte importøren af Flexadin, om man måtte give det sammen med glucosamin m.m. Jeg fik svar om, at det optimale er at give det ene morgen og det andet aften. Så min gamle hund med gigtknæ fik Solanum med ekstra MSM og Luposan Pellets om morgenen, og så Flexadin'en om aftenen. Sådan kørte det i 3-5 år til hun tog herfra.
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 700
aug 2005
Følger: 35 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 27 Svar: 1.369
Strongjoints er lige blevet brugt op, jeg har virkelig ikke brug for noget fedende på en kastreret hanhund, der skal holdes delvist i ro, så tak for tippet!
aug 2005
sep 2017
Følgere: 526 Emner: 138 Svar: 10.279
Jeg skiftede Luposan ud med den her - samme indhold, men billigere https://www.zooplus.dk/shop/hund/hund_fodertilskud/led_knogler/cfl/1019841
aug 2005
Så vil jeg købe de pellets der også, vi bliver begge snart skøre af manglen på motion, så alt hvad der kan hjælpe skal vi bare have sat gang i!
Tusind tak for hjælpen, anbefalingerne og sparetips!
Led tilskud