{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Sko til ustabil pote {{forumTopicSubject}}

Saliks ene pote er blevet dum på hans ældre dage. Han sprang en sene i den ene tå for et år siden og den dyrlæge vi konsulterede mente ikke det ville have nogen betydning. Meeen jeg synes hans pote nu er begyndt at blive ustabil. Han har været en smule halt på benet og har også en del gigt som han er i behandling for. Så om det "bare" er gigt der driller ved jeg ikke (han har tid hos dyrlægen mandag). Men hvis det også kunne være poten der belaster ham er der så nogle af jer der har erfaring med noget lignende og hvis ja hvad gjorde I så for at afhjælpe det? Jeg overvejer at købe 2 eller 4 gode sko til ham (han har i forvejen nogle halvdårlige nogle). Har I erfaringer med skos effekt for at skabe en mere stabil pote og hvis ja hvilke er så bedst til det (dem vi har er med hård bund men ret bløde ellers)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sko til ustabil pote
  • #1   8. okt 2022 Sko går jo en lille smule længere ud, end tæerne, så der er en risiko for, at sko vil få ham til at snuble endnu mere. Særligt hvis der er noget gigt eller svaghed i håndleddet.

    Jeg har dem her https://www.zooplus.dk/shop/hund/hundebekaedning/hundesko/330061 og de sidder super godt fast, når man lige har lært at lirke dem på plads. Jeg ville nok bruge en indersok eller lægge en elastikforbinding inden under, for at sikre at tåen bliver på plads i skoen.

    Hvis du ikke tænker de er et bud, så kig efter nogen med en høj sål i siderne, så det kan give lidt støtte ad den vej også.

    Jeg håber du finder noget der fungerer for jer smiley


Kommentér på:
Sko til ustabil pote

Annonce