Nedtælling til PH-SJÆLLANDSMESTERSKAB {{forumTopicSubject}}
Den sidste afpudsning er ved at være på plads, formen er ved at være i top.
Det sidste kom på plads i dag, spor på 500 meter, 3 timer gammelt, 3 genstand a 2½ x 2½ cm.
Babett opsøger sporet, og finder hurtigt færden og så går det der udad, ingen slingrende, Babett går direkte i sporet, og finder den første genstand ud på 250 meter, en træklods 2½ X 2½ cm. Babett markere genstand ved at lægge sig i sporet med genstanden imellem forbenene, så kan jeg går frem til hende og hente genstanden.
Babett bliver sat i gang igen, og går 150 meter finder endnu en genstand, et stykke gulvtæppe (samme størrelse som klodsen).. og den sidste genstand ligger 90 m. længere ude, en Rukonøgle….
Jeg var rigtigt godt tilfreds med Babetts arbejde..
Geringsstedsøg (felt) 5 X 20 meter. (100 kvm.) Med 5 genstand a 2½ X 2½ cm. 3 timer gammelt. Overtrampet.
Babett rydder gerningsstedet på 7 min. og var ikke på noget tidspunkt ude af feltet.
Så næsen er skruet rigtigt på.
Rundering, 75 X 300 meter. 3 genstande, en cykel, en strandstol, og en figurant. 3 timer gammel.
Det gik rigtigt godt, der var bare halsgivning så det kan høres. Babett kommer godt igennem stykker, broderer stykket igennem.
Så også på denne øvelse, er det på plads..
Så er resten bare lydighed, her var det osse fint..
Selv om det er træning, så blev jeg bedømt som om det var en konkurrence..
Hvis Babett arbejder, som hun har gjort i dag, så kan jeg være heldig at opnå en god placering, når vi på søndag tager til Roskilde og deltager i PH-SJÆLLANDSMESTERSKAB.
Så nu skal hun bare ligge stille indtil vi skal af sted, den eneste Babett skal, er ud at cykle, for at holde kondien i top…
apr 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 83 Svar: 607
sep 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 112
Forresten et flot billede af Babett i PHF Nyt (:
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Jeps det er jeg osse stolt af..
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 70 Svar: 1.166
Ellers godt gået, Babett!!!
Og held og lykke på søndag.
apr 2007
Følger: 52 Følgere: 48 Hunde: 2 Emner: 434 Svar: 2.021
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 1.911
Går da ud fra at det er unghundeklassen konkurrencen bliver lavet efter?
Nedtælling til PH-SJÆLLANDSMESTERSKAB