{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

18 mdr + 4 dage - ny dansk champion {{forumTopicSubject}}

Hold da op - er lige kommet hjem fra Brøndby og det er helt vildt - og ja, det er vildt. Mine mareridt i ugens løb blev godt nok gjort til skamme.

Bianca fyldte 18 mdr. i tirsdags, og i dag fik hun med sit 10. certifikat og blev dansk champion. Men det var ikke nok - hun blev også DKK Racevinder, Årets tæve og Årets unghund - ja jeg tør slet ikke tænke på at selvom der er 2 specialklub udstillinger og i DKK udstilling tilbage i år, så har hun nået det nu. I dag blev hun 4. bedste tæve, og det var de 3 champion tæver hun måtte bøje sig for. Bedste tæve og BIR blev hendes mormor.

Men jeg nåede slet ikke at fejre at Baloo, som lige er blevet champ i juli blev 3 bedste han. Der var mange deltagere i Brøndby - 45 er mange gårdhunde, så jeg er da helt vild glad. Han er og bliver til svenske dommere, så jeg kan kun være rigtig godt tilfreds.

Lille Bolette pigen fik en 2. præmie, men jeg kan godt se hun mangler så meget masse, og selvom alt andet er i orden, så er det fair nok at hun ligger på vippen hver gang. Men hun skal nok komme, er jo lige et år.

Håber I andre har haft en lige så forrygende dag i Brøndby.

Denne gang nåede jeg da at hilse på flere her fra HG, det var rigtig hyggeligt.

Til sidst var vi inde og blive fotograferet, fordi hun er blevet DKK Racevinder - det opfordrede de til, da der ellers vil blive run på i Herning, Var da også lige en tur rundt om Store Ring og heppe på min veninde og hendes pige som var med i bedste hvalp konkurrencen, desværre uden at komme med i slutspurten.

Håber ikke jeg er alt for "pralende" - jeg er bare så glad, troede ikke det blev i dag hun fik sit sidste cert, da jeg så hvor mange deltagere der var.

Som en gave til vores hunde, har vi købt et nyt Variocage dobbeltbur fra Safedog. Vi får det først i Herning, da vi gerne ville vente på den nyeste model.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  18 mdr + 4 dage - ny dansk champion
Kommentér på:
18 mdr + 4 dage - ny dansk champion

Annonce