345 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Amerikansk bulldog vægt...??? Amerikansk bulldog vægt...???

Ja, som overskriften siger søger jeg lige lidt hjælp om Am. Bulldogs. Jeg kender godt den optimale vægt på voksne am.bulldogs, men er lidt i tvivl om hvorvidt vores lille tykke Freja er overvægtig...
Hvad er vægten ca. normalt for en som hende på ca. 4 mdr???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amerikansk bulldog vægt...???
  • #1   21. jun 2005 Kender ikke lige svaret, men for vore er det at man lige ska kunne ane ribbene, ikke meget men lidt, man skal jo passe på overvægten pga knoglerne, så kan godt forstå du spørger

• #2   21. jun 2005 Ja det er jo også det... Og vi kan ikke så godt sammenligne med Baloo, fordi han altid har været lidt mindre end gennemsnittet... Ikke undervægtig, men bestemt heller aldrig overvægtig..

• #3   21. jun 2005 Dina: Tak for dit svar... I følge vægten vejer Freja allerede 20 kg, sidst hun var på den... Og hun er simpelthen så frygtelig madglad.... :))) Begge hendes forældre er overvægtige, så vi er meget opmærksomme på hendes vægt...

Og i lige måde Dina.... :)))

• #4   21. jun 2005 Kan da sige at Chiba vejer ca 18 kg og hun ender nok på 28 - 30 kg, så Freja skal jo nok veje noget mere og ja du kan jo lige høre dyrlægen.

• #5   21. jun 2005 Det er Anne her... :))) Ja hun vejer 20 kg og er lidt over 4 mdr. Hun får noget der hedder DXP, som er noget lignende barf bare med kulhydrater. Det tørfoder vi fik med til hende, var der lidt for meget krudt i, så vi var bange for at hun skulle vokse for meget. For ekstra kalk får hun rå ben, men det er faktisk ikke så tit. HAvde aldrig tænkt på det med kalken og hendes vækst. Tak for rådet Dina...

• #6   21. jun 2005 Okay - men det er bare mærkeligt at dr. dyr ikke har sagt noget da hun var oppe og blive vaccineret for 14 dage siden... Mon ikke han ville have sagt hvis han troede hun var for tyk...???

• #7   21. jun 2005 Anne - er det ikke meget - 20 kg 4 mdr gammel?
    jeg spørger fordi jeg ikke kender til hvordan de vokser?

• #8   21. jun 2005 Jo det er jo også det vi mener... Og især fordi Baloo jo er 18 mdr og kun vejer 30 kg.... Så jeg tror det ender med at vi må til dr. dyr... Jeg har lige talt med en af pigerne hos dr. dyr, og hun synes også det var meget, men at vi nok bare skulle nedjustere hendes mad lidt... Men det er jo også farligt, når hun nu er en hvlap i udvikling...

• #9   21. jun 2005 Hej Anne .
    Det er en helt ok vægt for hende...
    Bosco vejede næsten det samme og det er fordi at de tager på nu og når de så er lidt ældre stopper det.
    Bosco vejer idag 32 kg og er 11 md.

Håber ellers I har det godt alle Zusammen

Janne og Boblehunden

• #10   21. jun 2005 Dina: Tak for din hjælp - og det kan godt være du kommer til at høre fra os igen, så jeg søger lige om dit venskab hvis det er ok.... Jeg ved at der bl.a. er æggeskaller i deres foder... :))) Men som du også skriver, så er hun jo en lille tæt dame, og allerede meget bred og brystet.... Og faktisk er hun allerede højere end baloo, men hun er jo også en hydrid, hvor han er en bully... Så der er jo forskel på dem...

Janne: Jeg håber du har ret... Men hold da op, vejer han allerede 32 kg... Det er mere end baloo - men baloo er heller ikke så stor af sin race...
    Vi har det rigtig godt - lige bortset fra vejret idag... Håber også i alle har det godt...

• #11   15. jul 2005 Cera (frejas søster) vejer nu 30 kg, og er ikke tyk, bare bred og sådan

Kommentér på:
Amerikansk bulldog vægt...???

Annonce