{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Hvad gør jeg {{forumTopicSubject}}

når jeg får besøg af min hund på onsdag og regner med at have hende hos mig til weekenden. Jeg spørger fordi, at jeg er lige flyttet ind i en lejlighed i Odense og den er helt ny og nye møbler. Hjemme ved mine forældre kan hun engang imellem finde på at bide i dørkarmen eller en gibsvæg i bryggerset hvor hun er når vi ikke er hjemme.
Det bekymerer nok mest at om torsdag skal jeg i skolen fra 8 til 16, godt nok er min kæreste hjemme lidt over 15 men alligevel, så er det langtid og hun kan jo finde på en masse ting fordi hun keder sig. Ville lige høre hvad jeg kan købe at sager som hun ville finde interessant så hun har noget at lave. Har en aktiveringsbold, men der går max 10min så er alle godbiderne jo ude igen.
Jeg bliver jo også nød til at lade hende gå rundt i hele lejligheden så hun ikke bliver frusteret over kun at være i et rum.
Nogle som har nogle tips til hvad jeg kunne gøre, så jeg kan have hende i lejligheden i de 8 timer uden at hun begynder at kede sig og bide i et møbel?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør jeg
Kommentér på:
Hvad gør jeg

Annonce