{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Nu bliver jeg sku sur :S {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved slet ikke hvordan jeg skal starte det her..

nogen af mine "Gamle" venner som er et par de startede med at få en kat da den var killing. så gik de af med den fordi de ikke gad have den alligevel efter 2 måneder.. nå så fik de en hund der var "Mærkelig" i hoved så den kunne de ikke styre så den gik de af med. så har de 2 små børn hvor af datteren er allergisk over for hunde og katte hår.. nå men så fik de da lige en norsk skov kat SELVOM datteren på 2 år IKKE kan tåle hår.. nå så gik de af med katten fordi datteren ikke kunne tåle den.. så gik der noget tid så købte de en lille lab hvalp den var noget så sød det forstår man slet ikke. den gik de af med efter nogen måneder (Aner ikke hvorfor).. så går det er ½ års tid så får de en chincilla.. ikke nok med det så skaffer de sig en hund IGEN og så syntes de det var synt at hunden skulle være alene så de købte ENDNU en hund så nu har de 2 hunde og en chincilla og en datter der er alergisk over for hunde og katte. nu er de så gået af med chincillaen og så for en time siden fik jeg da lige afvide at de jo skal til at af med deres 2 hunde fordi de ikke har tid til dem :S

de mennesker har haft 4 hunde og 2 katte inden for 3 år :S

UNDSKYLD skulle bare ud med det.

og jeg HAR forsøgt at sige til dem de ikke skal have dyr men de lytter ikke efter hvad man siger til dem :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu bliver jeg sku sur :S
Kommentér på:
Nu bliver jeg sku sur :S

Annonce