508 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

klubmesterskab klubmesterskab

Så er Nicki og jeg hjemme igen efter vores klubmesterskab i agility. Må tilstå det ikke gik så forfærdelig godt, kan koksede rundt og lavede den ene fejl efter den anden. Men okay, nu skal jeg jo ikke kun gi' ham skylden, jeg fejlede jo også idet det jo er mig der skal føre ham. I spring gik det lidt bedre, der blev vi nummer 3 ud af 5, så en lille medalje fik vi da med hjem. Nu er Nicki godt træt og er gået omkuld i sit hjørne.

Måske jeg kan bruge den undskyldening for at det ikke gik helt så godt, fordi han desværre igen i aftes havde lidt bøvl med maven og kastede op. Min dyrlæge siger der er virus fortiden
Han er dog sig selv i dag.

Knus Bolette

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klubmesterskab
  • #1   19. jun 2005 det er da lidt ærgerligt hvis det ikke gik så godt for jer.
    når man er til mesterskaber i agility er det så alle racer sammen eller er det opdelt?
    men det vigtigste er vel at i har haft det sjovt og hygget jer sammen :o)

• #2   19. jun 2005 hej Vanja.

Nej, det er alle racer sammen, dog er man delt op i begynder, øvet/let øvet. Små racer, mellem racer og store racer så det er fair for alle.

Du kan tro vi har haft en sjov og hyggelig dag sammen NIcki og jeg, så vi klager heller ikke

• #3   19. jun 2005 Æv - det var da noget værre noget, men dejligt at i fik en flot 3. plads i spring *S*

..Og så havede i jo også en dejlig dag, kan jeg læse ;o)

Det er jo af sine fejl man lære, så jeg er sikker på det går bedre næste gang - og pøj med hans mavsi, det noget dumt noget når de ikke har det 100% godt.

• #4   19. jun 2005 Karina: Du har ret, men at man lære af sine fejl, så vi klør bare på igen, og tager kampen op igen til næste års klubmesterskab.

Ja, det er lidt synd han har bøvl med den mave. Der går nogen dage hvor der intet er i vejn og han er på skånekost, men så snart jeg begynder at blande lidt tørfoder i er den straks gal igen. I morgen køber vi noget nyt foder som vi fik af dyrlægen sidst han havde problemer, og så dropper vi det vi har, er ved at tro det er hans foder han ikke har det så godt med. Det andet vi fik af dyrlægen havde han det godt med, så vi krydser fingre, han skulle jo gerne være klar til på onsdag hvor han skal parre Tanni

• #5   19. jun 2005 *LOOOL*

JA for dælen da, når nu han skal ha lidt sjov så er det med at være fit-for-fight *gs*

Det lunne godt lyde somom det er fodderet, når i kun oplever problemer når han spiser hans sædvanlige tørfodder.
    Jeg krydser fingre for, at det hele går i orden på det dyrelægen kan sælge jer *S*

Hav en fortsat dejlig sommeraften og nus til dygtige Nicki herfra *S*

Kommentér på:
klubmesterskab

Annonce