{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Spild af penge. {{forumTopicSubject}}

Nu er der en del af disse 20-50 kr. forretninger, hvor man kan købe, forskellige ting til hunden, tennisbolde, bolde m. snor, bidereb mm.

Jeg var nysgerig og havde Babett med. vi kom netop forbi sådan en forretning. og jeg spørger så damen om det er noget værd, de ting de har til hunden,

Sv. ja, der er mange der køber det og kommer igen når hunden har ødelagt det..

Jeg spørger så om minm hund må prøve en bidebold med snor.

Sv,. jo det må den gerne..

så jeg kaster bolden til Babett, og Babett tygger sammen om bolden, og så går bolden i stykker...

Jeg siger, ups den gik i stykker,

sv. ja og den koser 20 kr...

Jeg begynder at grine, du vil da ikke sælge mig noget som der ikke kan holde,

Sv.. jo det var jo derfor du fik lov til at prøve..

jeg betalte 20 kr. for en bold der er lige til skraldespanden..(snoren kan jeg godt bruge)..

Find det andet sted, hvor de har de rigtige bolde, som netop bliver fremstillet til hunde... det kan da holde ½ års tid og ikke bare 2 min.

selv om det er billigt, så er det dyrt i længden...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spild af penge.
  • #1   8. sep 2007 Hehe, havde simpelthen ikke betalt... Du spurgte om du måtte prøve, ikke købe smiley

• #3   8. sep 2007 he he en griner. men ja når vi køber tennisbolde køber vi de dyre for de billige tygger de over med det samme og så bliver det dyrere i længden

• #4   8. sep 2007 HAHA til grin!!!
    Jeg havde sgu heller ikke betalt for noget jeg måtte prøve smiley

• #5   8. sep 2007 Min hund ødelægger heldigvis ik, så kan nøjes med de knap så dyre.

• #6   8. sep 2007 Jeg tror osse at det er snoren jeg fik lov til at betale for.. *GG*

• #7   8. sep 2007 Vi har købt de der monster-tennisbolde til vores på en udstilling for noget tid siden.
    De er geniale!!!!

Jeg tør simpelthen ikke lade vores lege med alm størrelse tennisbolde. Der er flere GD-ejere, der har fortalt, at de kan få bolden helt ned i halsen....

På vores sommerferie fandt jeg mini-basketbolde, som også er rigtig gode.
    Samme størrelse som en børne-håndbold og super pumpet og stærk.
    GE-NI-AL!!!!

• #8   8. sep 2007 *GG*

• #10   8. sep 2007 Du spurgte da også om det var noget værd.. Det var det ikke.. Ergo du skal ikke betale..
    Jeg ville ha været flov hvis jeg var sælger.. Virkelig flov..
    Der er jeg allerede hvis der ikke er luft i dækkene på de cykler som jeg har stående i butikken..

• #11   8. sep 2007 ...den må høre ind under uheld...fra butikkens side af.... og ville vel være ligeså hændeligt et uheld som hvis et barn rykkede noget ned fra en hylde..der så gik istykker.... yddermere...har du jo købt en defekt vare... eller en vare der ikke har ku holde til sit brug...og det skal en bold vel ku klare...så den må du være i din fulde ret til at ku få byttet! ...ta da ned og få dig en snak med rette kompetente ansvarshavende af butikken
    ( hvilket jeg nok havde gjordt på stedet...og jeg havde aldrig betalt for en vare der var defekt).....ss

• #12   8. sep 2007 Men jeg ville nok ha betalt alligevel bare for at få lov til at rulle rundt på gulvet af grin *GGG*

(Butiksregler; ødelægger du noget i butikken ved uheld, er det butikken der betaler og ikke kunden smiley )

• #13   8. sep 2007 annette B >> Det giver jeg dig ret i. Der er et halvt års reklamationsret på ting man køber hvis man kan bevise at der fra starten var en defekt af varen - hvis den er blevet brugt til rette formål. Og det må man jo sige den blev brugt til her...

• #14   8. sep 2007 Mulle_pige >> Ja hvis det ikke var med forsæt... Ellers er det ens egen forsikring som dækker.

• #15   8. sep 2007 Janni: Det kan man jo ikke sige at det var i dette tilfælde.. Iøvrigt, burde butikken ha sagt skidt pyt.. Bare for en tyver har de fået megen forkert omtale nu :|

• #16   8. sep 2007 Mulle_pige >> Det giver jeg dig ret i. De gav tilladelse til at prøve.... Men om igen... Hvis jeg havde haft dyrehandel ville jeg ikke lade folk prøve en vare... For hvis de så vælger ikke at købe den, så får en anden hund et legetøj som er brugt... Og hvad hvis den hund som prøvede varen var syg smiley (ikke at sige at Babett er syg)

• #17   8. sep 2007 Oscar 1 år -
    På det hvalpehold jeg går til træning hos, fraråder de på det stærkeste at lade hunde der er større end f.eks D/S, lege med tennisbolde, netop af den grund at de kan sætte sig fast. Og det er ikke til at få dem ud igen.
    Tennisbolde med snor i, som den Babett beskriver ( måske af lidt bedre kval. *G* ) Er ok, da man kan hive i snoren...
    Så det er rigtigt godt at du ikke lader dine lege med en lille tennisbold ! smiley

• #18   8. sep 2007 Janni og Kent E
    Enig.. Jeg ville til at starte med sige at det er noget billigt bras.. Det gør jeg også på min arbejdsplads hvis det er det jeg synes--

• #19   8. sep 2007 Mulle_pige >> Ja helt klart *S*

• #20   8. sep 2007 Stine P

Nu plejer jeg kun at købe den bedste kvalitet.. da jeg ved at det holder, især på den måde jeg behandler tingene på... jeg er ret grov ved de ting jeg får,, og det er så sammen med Babett, at vi undersøger kvaliteten..

Det er både bideskind, bildepølser små som stor, ærmer, bolde, tovværk mm..

Jeg gør gerne min indkøb hos Kenjan. der ved jeg at der er garanti på varen, og man få lige nøjagtigt det, eller osse bliver det lavet..

på samme måde, hvis man har en Kenjan line - og hunden bider den i stykker - ja så kan man osse få den repereret...
    En kenjan dressur dobbel line koster ca. 300 kr.

• #21   8. sep 2007 Babett - Det var heller ikke myntet på dit 'køb' af en ødelagt skodbold *G* smiley

Ville bare lige i anledning af snak om tennisbolde sige at dem uden snor kan låse sig fast i mellem og store hundes hals...

Det er da en rigtig god garanti at selv hvis hunden bider snoren i stykker, så kan man få pengene retur...

Den lædersnor ( rundsyet )jeg har til Laura er der en plasticwire indeni, så hverken syning eller læder skrider. ved ikke hvad mærke den er, men den er rigtig god.
    Men hun er heller ikke bide-i-læder typen..

• #22   8. sep 2007 Stine P >> Lyder som en god snor smiley

• #23   8. sep 2007 Janni og Kent - Er den også !!! Har godtnok kun haft den i 2 mdr, den tid vi har haft Laura. Så får jo først beviset om den er holdbar, om nogle år *G*
    Den så helt enorm ud da Laura først skulle gå med den. Men vidste at hun ville vokse hurtigt og passe den bedre smiley
    Du kan se den på billede 5, bare lidt uskarpt...

Kommentér på:
Spild af penge.

Annonce