715 visninger
|
Oprettet:
Apropos udstilling... {{forumTopicSubject}}
Ja, beklager. Jeg er helt ny i denne verden, hvor jeg nyligt er bleven bidt af en gal udstillingshund
Så derfor er det også spandevis af spørgsmål, der dukker op!
Nu hvor Mason allerede er DKCH, hvad er så næste skridt, hvis jeg ønsker at udstille mere?
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.609
Gå efter cacibs (internationale udstillinger) så Mason kan blive CIB (Fire CACIB'er i mindst tre forskellige lande under mindst tre forskellige dommere. Der skal mindst gå et år og en dag mellem det første og det sidste CACIB.)
Gå efter nordiske certer (ncac) og bliv nordisk champ: Hunden skal være tildelt tre nordiske udstillingscertifikater fra tre forskellige nordiske lande, tildelt af tre forskellige dommere. Mindst ét af de tildelte nordiske udstillingscertifikater skal være opnået, efter hunden er fyldt 24 måneder.
Gå efter titler på diverse titel udstilligger: Dansk vinder, københavbsvinder oma
Og husk: Der er EDS i Herning næste år
jan 2017
Følger: 34 Følgere: 140 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 234 Svar: 1.955
Hvilken type udstilling ville jeg skulle melde til i Sverige/Norge/Finland?
Jeg finder selvfølgelig nok ud af mere, som jeg får trådt lidt ud på udstillingsscenen her snart, men jeg sætter pris på tipsene!
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.609
De nationale er hyggelige men der er der "kun" de nationale certificater at hente :o) Ja, du vil hurtigt lære en masse og få masser af tips og råd når du starter med at udstille og lærer andre udstillere at kende
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.480
I kunne evt. melde til til samme udstilling.
jan 2017
Følger: 34 Følgere: 140 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 234 Svar: 1.955
Jeg spørger bare ud af ren nysgerrighed
Apropos udstilling...