{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

RIP Gizmo :'( (lidt lang) {{forumTopicSubject}}

Vi har simpelthen været så uheldige med vores llle pus smiley Og igen i onsdags kom han til skade..
Med hans forben som havde været brækket 5 uger tidligere cirka.. Så vi tog til dyrlæge igår smiley Det var brækket igen.. Ikke samme sted som sidst, det var helet! Men 2 NYE steder på samme ben.. Snøft..
Vi fik 3 muligheder: At han fik et stivt ben (som de ikke ville anbefale), fjerne benet helt (amputere det) eller aflivning..
Og da gizmo kun er knap 8 måneder og det er 3 gang han kommer til skade - dvs. halvdelen af hans liv har han rendt til dyrlægen og har været syg.. Så overvejede vi grundigt mulighederne og da det nok ikke var sidste gang han ville komme til skade, og slet ikke hvis det var på 3 ben resten af hans liv, valgte vi den hårdeste for os og bedste løsning for ham.. At aflive ham smiley
Det gør simpelthen SÅ ONDT!! Har nogen andre været så sindsygt uheldige?
(Havde vi valgt at amputere skulle han ha benet fjernet OG ha opereret nogle søm ud i bagbenet som han kom til skade med første gang, så samme tid.. dvs han kun ville kunne gå optimalt på 2 ben det første lange stykke tid.. Det lille pus smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RIP Gizmo :'( (lidt lang)
  • #1   7. sep 2007 Åhh nej jeg føler virkelig med jer, men det var helt sikkert den bedste beslutning for Gizmo.

• #2   7. sep 2007 Det gør mig rigtig ondt at høre. Men er sikker på i har truffet den rigtige beslutning for lille Gizmo.

• #3   7. sep 2007 det er jeg ked af. ved hvor svært det er at miste en hund man virkelig elsker og ville gøre alt i verden for, mistede min hund på 3 til kræften i januar. Håber i kommer jer over det og måske får en ny lille skid som i også vil komme til at elske meget højt.

• #4   7. sep 2007 Ja vi fortryder ikke, selvom her er så tomt og stille uden ham.. Men op i mod de valgmuligheder vi havde.. Så var det, det bedste for ham (og vores alt for tomme pengepung) Vi har brugt ca. 20.000 kr på ham smiley
    Idag var vi ude for at hente hans kurv, halsbånd og bamse hos dyrlægen.. De har aldrig oplevet noget ligende.. De syns det er så utroligt...

• #5   7. sep 2007 tro i har gjort det rigtige - men skulle jo tro at han have svage knogler, siden han fik så mange brud, det er jo ikke normalt.

• #6   7. sep 2007 åh hvor trist. en svær beslutning

• #7   7. sep 2007 Føler med jer - det er en hård og svær beslutning at træffe - men det var efter min mening den rigtige for Gizmo.... Hvis man tænker på hans fremtid....Han hygger sig i hundehimlen - sammen med alle de dejlige hunde

• #8   7. sep 2007 Dyrlægerne siger at de burde kunne se på røgtenbillederne om det er pga. svage knogler altså kalk osv.. og mener de ikke at det er.. Det lyder bare så utroligt! smiley Og vores forsikring dækkede selvfølgelig først fra d.1/9.. så det har til ingen nytte været.. Som sagt har han kostet os omkring 20.000 uden de 6000 vi gav for ham.. ville ha valgt de samme valgt hele vejen igennen idag også, og har nydt den tid vi har haft med ham.. men det er sure penge og at vi så går hen og mister ham smiley
    Vi har haft ringet hen til hvor vi købte ham om hun kunne stå inde for at Gizmo ikke var indavlet.. Og det gjorde hun.. Altså at han ikke var indavlet.. og hun tilbød os så en lille ny en som er født i forgårs mener jeg.. Men det er for tidligt at tænke på.. og også når det er samme sted fra !?

• #9   7. sep 2007 Det er dejligt med støtte/opbakning.. Sidder alene hjemme nu .. Det er meget underligt uden ham.. Vi plejer jo at hygge, gå ture osv.. Det er bare så tomt.. Men mon ikke man hurtig vænner sig til det?? ligesom man hurtig vænnede sig til at der var en hund? :S

Kommentér på:
RIP Gizmo :'( (lidt lang)

Annonce