{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

Signe S
Signe S
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25

TV2 MANGLER HUNDE {{forumTopicSubject}}

Strix Television skal producere en række hunde-programmer til TV2, som skal sendes til foråret.
Programmerne går ud på, at man skal finde nye ejere til hunde, som af forskellige årsager ikke kan blive boende i deres nuværende hjem. Det kan være børn, der pludselig får allergi, skilsmisser, flytning eller andet der gør sig gældende.
Så hvis I er nogen herinde, der af en eller anden årsag ikke kan have jeres hund længere, eller kender nogen, der skal af med deres logrende familiemedlem, så send en mail til bedstevenner@vimedhund.dk
Strix søger også familier der er på udkig efter en hund.
Man kan læse mere om programmet her:
(link fjernet)
Potedask og god weekend til alle
fra
Signe
vi med Hund

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TV2 MANGLER HUNDE
  • #1   7. sep 2007 Reese -jamen kan du ikke se det smarte i det. På en og samme tid, kan man komme af med klodsen om benet OG komme i fjernsynet... Det er da genialt...

• #3   7. sep 2007 Hm . . :o/

• #4   7. sep 2007 jeg sælger godt nok min hund pga allergi... men jeg vil godt nok ikke sælge ham i tv

• #5   7. sep 2007 Hold da op, der bliver sgu da lavet programmer om alt mulig andet alligevel. Hvorfor så ik også om dette?

På den lyse side bliver der gjort en indsats for, at disse TV-hunde ender med at få en nyt hjem fremfor sprøjten.

• #6   7. sep 2007 Håber da ikke der er nogen der sidder og tænker jeg sælger min hund for at blive set.. Der var et tilsvarende program i sverig og der havde de 8 hunde der blev solgt ,bare så folk kunne komme i tv..

Skal lige siges efter 2 mdr. ville en af personerne ha sin hund tilbage fordi han ikke var blevet skuespiller..

• #7   7. sep 2007 Giver Reese fuldstændig ret !

• #8   7. sep 2007 Ja .. .. må krybe til fadet og give Reese HELT ret her - virkelig usmageligt :o(

• #9   7. sep 2007 Uden at vide det....

Min første tanke var ikke at det er usmageligt, men derimod et håb om, at dette program vil belyse de muligheder man har når man står i situationen at skulle sælge sin hund..
    - Også hvad man som sælger skal kræve og forlange, og hvad man som køber skal være på vagt for..

Det var min første tanke... Men jeg ved ikke noget..

• #10   7. sep 2007 Hvis tv2 mangler hunde, der skal videreformifles, så er der masser på internaterne rundt omkring!!
    Det vill klæde tv2 at gøre en indsates for dem da de virkelig mangler et nyt hjem!!

• #11   7. sep 2007 videreformifles=videreformidles...*SS*

• #12   7. sep 2007 I programmet er det i sidste ende hundejeren der vælger, hvem der skal overtage hunden. << Pastet fra Vi med hund's beskrivelse af programmet.

Det lyder som et dårligt datingkoncept.........

ENIG med Lise... Start der.......

• #13   7. sep 2007 Jeg synes da det er fint, at der kommer fokus på, at der er alternativer til aflivningen - at hunden kan få et dejligt liv et andet sted.
    Jeg tror da ikke (måske er jeg bare naiv) at folk melder sig til programmet for at "blive kendt".
    Jeg tror mange vil se det som en mulighed for, at finde et rigtig godt hjem til deres lille vuf, da jeg tror, at de familier der bliver valgt ud til at overtage hundene, er blevet kigget godt efter sømmene. Det er måske svært at kontrollere selv?
    Jeg synes nu ikke det er helt så slemt. Det er jo et faktum at folk af mange grunde bliver nødt til at skille sig med sin hund. At der bliver lavet et program om det er da helt ok..

• #14   7. sep 2007 Men som I påpeger sidder der selvfølgelig mange dejlige hunde på internaterne... Dem kunne de jo så passende også lave et program om.

• #15   7. sep 2007 Jeg er godt nok enig med Eline K. jeg tror virkelig folk tænker sig om før de overtager en hund når de ligefrem skal frem med det på tv.... Hvis jeg skulle af med min ville jeg da også føle at de blev tjekket godt efter når nu der er ting der skal i fjernsynet. vi har lige hentet vores grand danoise på 8 mdr. og de ved så absolut ingenting om os......
    Hmm...
    Heidi

Kommentér på:
TV2 MANGLER HUNDE

Annonce