{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

Løbetid {{forumTopicSubject}}

Min hund har nu været i løbetid i 15 dage og bløder en lille smule endnu. Jeg er lidt usikker på om det er en god idé at gå en lang tur med hende, for vi møder af og til en løs hanhund her ude og vi ønsker ikke hvalpe. Da Zarina havde sin første løbetid, sagde dyrlægen, at det var den anden uge af løbetiden jeg skulle passe på hende og jeg har også hørt at det er omkring 10-12 dagen af løbetiden, hvor tæven har ægløsning og selv er villig til at blive parret. Det er jo over nu, men så har jeg hørt andre sige, at det er størst sandsynlighed for ægløsning, når blødningen stopper og et par dage frem. Jeg fik ikke ringet til min dyrlæge i telefontiden i morges.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med et kvalificeret svar på mine spørgsmål, gerne med et link. Jeg vil så gerne ud og gå en lang tur med hende i dag i det fine vejr, men vi heller ikke risikere noget, så vil jeg kun lufte hende på en indhegnet mark, hvor der ikke kommer andre hunde. Hvad gør I andre, når Jeres hund er i løbetid og hvad stiller man op, hvis der skulle dukke en løs hanhund op?

På forhånd tak for Jeres svar.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid
Kommentér på:
Løbetid

Annonce