Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hallo...
  • #1   18. jun 2005 Slet ingen som ved???

• #2   18. jun 2005 har hun også slettet sin profil??
    Men hun skifter jo ofte navn - måske kan du bare ik finde hende

men hvis hun har slettet sin prfófil så kommer hun sikkert snart tilbage ligesom alle de andre ; )

• #3   18. jun 2005 nå søgte lige på hende og Bundy og ja det ser ud til at hun er væk - desværre...

men har også selv overvejet det flere gange - her har været ret slemt den sidste uge!

• #4   18. jun 2005 ØV,ØV og atter ØV!!!!

• #5   18. jun 2005 Susanne, nej, det må du skutte!!!!!!!! *sss*.
    Jeg forstår godt, at mange er dødtrætte af dette forum efterhånden, for det er da næsten ikke andet end hakken og rakken på mennesker, der ikke lige deler samme mening som andre!
    Personligt mener jeg bare, at det er for let at slette sin profil! Folk bestemmer naturligvis selv, men det er bare så ærgerligt, at så mange dejlige hundetosser nu er smuttet!
    Personligt bliver jeg her i håbet om at jeg kan være med til at finde den gode tone frem igen.
    Og bli´r det for meget, ja ,så holder jeg en ferie herfra, hvor jeg kun lige tjekker om der er kommet beskeder, og ellers holder mig væk.

• #6   18. jun 2005 Øv øv Mb ikke er her mere .. Håber hun kommer igen ..
    Men kan sgu sagtens forstå hende efter den seneste svinestreg. Mon aldrig de folk bliver klogere.
    Nå men jeg tror og håber på at vi fremover får et bedre For jeg håber og tror ikke på at folk herinde bliver ved med bare at se på at nogen sviner ander til og simpelthen bare kører den totalt usaglige og latterlige hetz og mudderkastning mere.
    Saglige diskutioner som den Charlotte startede med et flot indlæg, se det kan vi bruge til noget. Men alt det andet pis, skal vi ikke søge for det ikke for lov at dominere HG igen, og hvs folk vil smide med mudder, og være totalt latterlige kan de vil rykke ind i et chatforum for teenagere hvor den slags hører hjemme *LOOOL*

• #7   18. jun 2005 Der er kun sket en svinestreg herinde - og det var at lægge Jann ud som skurk og det der var værre.
    S¨å fej for egen dør og lav dit eget chatrum .- der kan du/I køre al den hetz og mudderkastning du/I nu er blevet så ferme til!!!

• #8   18. jun 2005 hmmm...
    Nu siger jeg det for sidste gang karin så måske også du kan forstå det. Jann er aldrig blevet lagt ud som skurk. Besse undrede sig over hvem Nukleopatra var og Susanne lavede så bare et indlæg hvor hun skrev jann var nukleopatra og beviste det via link til indlæg. Hvad er der lige der er hetz i det ?

Men til gengæld kan så nævnes hvordan du flere gange har omtalt mig og mange andre, til trods for jeg ikke har gjort dig en dyt udover at sige i et offentligt forum at sussanne bare havde bevist at jann var nukleopatra,.. Thats it.. Og du skriver at jann er blevet lagt ud som skurk og det der var værrere ???????? Jamen for sidste gang det eneste han er blevet lagt ud som er at han også er nukleopatra. Så jeg forstår virkelig ike hvor du vil hen med dette.

I følge dig er vi jo alle "flinke væsner" hjernedøde og jeg ved snart ikke hvad.
    Da lisett slettede sin profil var det sidste hun gjorde at svinge om sig med diverse udråb om alle os andre herinde, jeg var IKKE den eneste der så dette, så du kan altså ikke sige at det er mig der mudderkaster. Da lisett så kom tilbage , skyndte du dig ind på hendes jeg er tilbage indlæg så i kunne starte op hvor i slap med at svine alle os andre til. Til trods for der ikke var blevet snakket om det emne et stykke tid. Og at give skyld for at jann er blevet sat i miskredit i hundeverdenen, arh come on.. Er i ikke lidt selvhøjtidelige ?
    Jann er nukleopatra det var det der blev sagt og skrevet, det er sande facts. Hvis det er at sætte ham i miskredit i hundeverdenen , jamen så gud bevarres da. Og nu er det jo heller ikke hverken MB, Susanne, jeg selv eller nogen anden der har lavet nukleopatra profilen , så jeg kan slet ikke se dit problem. Susanne fandt ud af jann var nukleopatra for at hjælpe Besse da hun ikke kunne finde ud af hvem Nukleopatra var (inden jann sagde det var ham,) Hvordan i kan lave det til denne store skandale forstår jeg ikke..

• #9   19. jun 2005 Jeg er med på den susanne og er helt enig smiley

• #10   19. jun 2005 Så er der jo bare at tilføje - hvordan kan det så lige være at Besse ikke har problemer med Jann og hans gøren og laden - men kun jer ?? Og Besse IKKE har valgt at skrive nogen som helst støtte til det I har skrevet om ham?

Og at folk vælger at slette sig - er ikke pga af mig - men det vælger I også at overse?

Og Henriette - du har skrevet om du er usynlig i en anden tråd da følte dig over set - hvad er det så lige jeg har skrevet om dig?
    Den jeg virkelig har været i struben på er Torben - som efter min bedste over bevisning skulle have holdt snotten væk - så var HG aldrig nået derhen hvor det befinder sig idag. I klikker nemlig!!

Jeg gider ikke retfærdiggøre mig selv ved at nævne i navne i flæng der er af samme mening - mine ord kan godt stå for sig selv. Og forventer den samme respons fra jeres side.

Karin

• #11   19. jun 2005 Karin jeg gider slet ikke gentage mig igen..
    Men du skriver jeg er blevet så ferm til mudderkastning osv. Og jeg var da også et af de "flinke væsner" mm. Men jeg prøver lige igen , da du ikke lige svarede . Jeg gider ikke det her mere, synes som susanne siger at det er trælst at dette bare medfører at flere og sletter sine profiler. Og vil derfor også bare høre om ikke vi kan slutte den her nu og slutte fred. Ikke mere svineri. smiley

Kommentér på:
Hallo...

Annonce