{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så røg de..
  • #1   6. sep 2007 Den 21. udsætter jeg min Blackie for det samme smiley

Din Barney er hurtigt oppe og hoppe igen, ingen tvivl, men ja, de er lidt sølle efter sådan en gang narkose.

• #2   6. sep 2007 Nåååhhh stakkels Barney *G*

Men bare rolig han er snart frisk igen, selvom han ligenu garanteret synes du er ond hehe

• #3   6. sep 2007 Ja vi har jo ikke prøvet det før.. har aldrig synes det har været nødvendigt før... men med Barney var det bestemt en nødvendighed.... det er simpelthen et mareridt når tøserne komer i løb, Barnet gør konstant når de er skilt ad og går i sultestrejke (han er altså tynd nok i forvejen) og så stresser han helt sindsygt når bare han har færten af noget der minder om en tæve i løb smiley
    Men ja Barney ynes nok jeg er en ond ond mor nu.....
    * Miss Fich * så bliver du nok også en ond ond mor til den tid *g*

• #4   7. sep 2007 Det er muligt britta, men hellere det end at de skal leve i et hormon helvede mens de er på denne jord *ss*

• #5   7. sep 2007
    Britta - den flinke heks
    tjaaa... hvis jeg ikke sku ha nogen børn, så må de da være hjertelig velkommen... smiley mine 3 andre hanhunde har fået lov at beholde kuglerne selvom de heller ikke sku bruges til avl.. men ikke Barney.. det tærrer simpelthen for hårdt på ham hver gang der er en løbsk tæve i nærheden... hvilket er pænt tit her på landet

Kommentér på:
så røg de..

Annonce