{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Fy for s.... - dumme dumme Angel! {{forumTopicSubject}}

Ja mor hun er vred - nej - hun er ikke vred hun er "bræk-sig-klar"....

Jeg ville lige gå ud og se til hundene i haven - de var så stille.... Så ser jeg Angel stå og tygge på noget sort agtigt noget som smuttede ind og ud af munden... De har en gammel sort t-shirt af Peters i haven, så troede det var et stykke af den. Derfor ville jeg jo tage det ud af munden på hende så hun ikke slugte det.

Hun nægter så at slippe det... Nå, men så vil jeg grave det ud af halsen på hende fordi jeg jo ikke vil have at hun skal blive syg af det... Så knækker det nærmest inde i munden på hende så jeg står med en lille rest mellem fingrene... Da jeg kigger på det ser jeg at det her stykke "t-shirt" har ØJNE....

Jeg smider det fra mig - men skynder mig så at samle det op igen, fordi hun skal jo ikke spise mere end hun allerede har gjort når jeg ikke ved hvad det er... Først tror jeg at det er en fugleunge. Men da jeg så tager det ud til skraldespanden ser jeg at det også har knurhår... Ergo regner jeg med at det er en lille mus hun har ædt... !!!

FY FOR S....!!!!

Jeg har ikke noget imod mus - MEN jeg har altså ikke behov for at stå med et flået musehovede mellem fingrene... Jeg var så tæt på at brække mig da jeg opdagede hvad det var jeg stod og studerede.... BVADR!

MEN er der noget jeg skal være obs på nu? Jeg ved godt at mange hunde spiser mus... Men jeg ved jo ikke om hun har fanget den eller om den var død eller hvordan...

Og siger lige igen...: BVADR

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fy for s.... - dumme dumme Angel!
Kommentér på:
Fy for s.... - dumme dumme Angel!

Annonce