Hej til ny og farvel til Diesel Hej til ny og farvel til Diesel
Om 13 dage flytter ham her ind hos mig (os)
Jeg glæder mig helt vildt!
Han er ud af en drømme parring!
Hans far er amerikaner, med virkelig gode resultater både i udstillingsringen og i fårefolden.
Mor er fra samme opdrætter som Diesel og hendes kuldsøster har altid haft en helt særlig plads i mit hjerte - desværre er et kuld fra søster ikke mulig. Men mor betyder alligevel en hel del for mig
Så selvom det var hårdt at skulle sige farvel til Diesel, og når det nu skulle være så er det her virkelig en once in a lifetime
Vi sagde farvel til Diesel den 27 Januar, da han fik tilbagefald.
Han blev i sensommeren diagnosticeret med Chylothorax og efterfølgende opereret, hvilket gik over alt forventning indtil 4 måneder senere, ret sent at få et tilbagefald i følge kirurgerne.
Ved chylothorax ledes der lymfevæske ind i brysthulen, og den dag han blev diagnosticeret havde han under 1/3 aktivt lungevæv, resten var klappet sammen på grund af 1 liter chyle/væske. Indtil operation løb der mellem 500 &800 ml i drænet om dagen!
Desværre fandt det en ny vej og han skulle ikke opereres igen for det var et endnu mere tvivlsomt resultat end ved første operation.
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.299
Og tillykke med den lille ny, hvor er han dog dejlig, sikke et udtryk
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.478
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.499
Håber at den lille nye vil fylde jeres hverdag med glæde og massere af corgi-finurligheder
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 48 Hunde: 10 Emner: 78 Svar: 7.978
og tillykke med den lille nye, han ser skøn ud, det bliver dejligt med liv i huset igen
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 27 Svar: 362
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.500
Tillykke med ny, det er altsåwn lidt sjov race
Hej til ny og farvel til Diesel