{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Opdatering igen.. :) {{forumTopicSubject}}

Så kom de gode nyheder!! Money har det så supergodt og drænet suger en masse, så i morgen bliver drænet fjernet og på torsdag er hun klar til at komme hjem!! Lige nu er jeg rolig, jeg vil ha min hund hjem for jeg savner hende og hun fortjener at komme hjem. Jeg skal ha fat i min egen dyrlæge i morgen og spørger om hans mening plus jeg vil ha rene linjer inde fra kbh af, om hvad hun må og ikke må, for der skal passes på hende, så det ikke går op igen.

Jeg undskylder jeg ikke har linket videre til det foregående indlæg, men har problemer med min pc.. smiley

Min egen dyrlæge og jeg har haft snakket om jeg kunne få hans private nummer da han kun bor 5 min. væk fra os, men kan vi godt det?? Altså er det ok at gøre det sådan eller er det uhørt???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering igen.. :)
  • #1   4. sep 2007 Syntes det er helt okay,at du benytter dig af tilbuddet om dyrlægens nr.. Har selv haft gjort det samme og det viser jo bare at din dyrlæge bakker dig op og forstår din bekymring smiley

Dejligt at høre,det nu går den helt rigtige vej

• #2   4. sep 2007 Det ville jeg også tage imod.. Og ja, som Stine skriver, så viser det bare at han forstår hvad du går igennem.. Og det her, har han garanteret heller ikke oplevet før selv.. Så han vil nok gerne følge det til dørs.

Og hvor er det godt at høre at tingene går den rette vej:-)

• #3   4. sep 2007 Det er helt fint med dyrlægens nr. Jeg fik lidt den samme service da Rico fik nogle komplikationer i forbindelse med hans kasteration. De tilbød oven ikøbet at passe ham, når jeg skulle på arbejde igen efter 12 fridage, hvor det længe skulle være overstået, men der gik han jo stadig med krave.

• #4   4. sep 2007 Nu har jeg lige snakket med Thomas om at få Money hjem på torsdag, men men men.. smiley Min kære kæreste er bange for at få hende hjem, så han vil have at jeg skal høre om hun kan blive der til fredag aften/lørdag formiddag så vi kan være sammen om den første tid, for vi er begge sikre på vi vil være utrolig bekymret og bange..

-Hvad synes I? Er vi for pyldret, bekymret og bange? Skal vi tage hende hjem torsdag eller vente til fredag aften så vi kan være sammen om det???

• #6   5. sep 2007 Louise: Vi skal først på ferie d. 16., så det var meningen hun lige skulle hjem før hun så skulle i pension.. -Det var jo ikke meningen at hun skulle indlægges og opereres om osv..

• #7   5. sep 2007 Jeg ville nu nok tage hende hjem, men kan godt se, at hvis din kæreste er usikker, er det måske ikke så smart....

• #8   5. sep 2007 Jeanette: Hun kommer hjem fredag eftermiddag, der skal vi hente hende.. smiley Min veninde har tilbudt at hende og hendes datter på 16 gerne vil passe hundene herhjemme mens vi er på ferie, så det tror jeg næsten vi siger ja tak til..

• #9   5. sep 2007 Dejlige nyheder Helene, jeg ville også benytte mig af dyrelægens tilbud - det er bare super at han vil det.

Rigtig meget held og lykke fremover til jer alle.

• #10   5. sep 2007 Iiih Helene, det bliver godt at få hende hjem

Det lyder godt at din veninde og hendes datter kan passe dem, derhjemme.. og så lige have dyrlægen i baghånden..

• #11   5. sep 2007 Øv altså.... smiley Min dyrlæge er syg, og han har været det siden tirsdag, og jeg er bange for at han måske har taget det her personligt eller er blevet fyret.. smiley Uanset hvad tar vi hende hjem fredag for KBH ligger ikke så langt væk og der sker jo heller ingen ting! Vi må bare holde hende i ro (hvilket nok skal blive besværligt!) Håber bare jeg får sovet, bare lidt i løbet af weekenden.. Tror jeg sover i stuen, så er jeg tæt på hende...

• #12   5. sep 2007 Øv da.. det lyder ikke godt.. Men mon ikke det bare er en tilfældighed?

Nej dyrehospitalet er ikke så langt væk..

Kommentér på:
Opdatering igen.. :)

Annonce