{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

dejlig tur! {{forumTopicSubject}}

mig og birgittte p også her inde var på hunde udflugt i dag! vi tog færgen over til fanø hvis der er nogle der ved hvor det er!? hundene sagde ikke noget til at sejle! havde hvad vi havde forventet!
efter lang tids søgen fant vi hunde skoven! hvor vi mødte 3 gigantiske newfoundlænder de leget lidt med!
bageter kørte vi vidre til stranden! hvor hundene leget og badet en del!!! hvad vi dog glemte var digital kamera igen (suk) ellers en utolig dejlig tur!
meget trætte hunde vi kom hjem med!
det eneste var vi ikke havde regnet med færge billeten var så dyr med bil! men vi overleved!
skøn tur!

ellers nogle der har lavet noget spændene???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dejlig tur!
  • #1   16. jun 2005 Det lyder sørme dejligt. Bare det var mig. Vi har kun været i haven og lege idag, men til gengæld er det også nyt for os at vi kan gøre det hver dag, da vi først lige er flyttet ind i denne villalejlighed. Det er dejligt at man ikke behøver at tage med det offentlige (vi har ikke bil) ud til parker og moser HVER gang man vil hygge med vapserne, så den have er vi rigtig glade for. :o)

  • #2   16. jun 2005 øv... hvor lyder det bare hyggeligt!!! Jeg er vildt misundelig... *ss* Vi har bare været herhjemme idag, Tyson havde nok også brug for det, da han var med mig ude hos min mor igår, hvor Tyson legede med Santos (Am. Bull. der også er herinde), og det kan jo godt være hårdt, specielt, når det nu var (for mennesker) så godt vejr... Tyson kan jo ikke tåle at svede for meget, så vi fyldte et kar med vand, som han så hoppede op i når han trængte at køle sig af.
    Det ser vildt sjovt ud, for han bryder sig ikke omat få måsen våd, så han går ned i "legestilling" og bliver kølet ned.
    Det er også sjovt at se Santos, han syns ikke vand er fedt, så han er en rigtig kylling, når han kommer i nærheden af karret *gg*


Kommentér på:
dejlig tur!

Annonce