Sterilitaion=katastrofe?? Opdatering 2 {{forumTopicSubject}}
(link fjernet) Linker lige til det andet som linker videre til det første..
Jeg må råbe, jeg må le, jeg må!!! Lige omkring middag ringede min egen dyrlæge, og han var så ked af det, vi fik snakket rigtig længe og rigtig godt... Grunden til han ikke havde ringet før var at han lige ville snakke med sygeplejesken som havde været med om hvad hun ville sige der var gået galt. De har tjekket snorren, som holdte fint, men der kunne være en fejl i den alligevel, eller rettere fejlen måtte ligge i den! De kan simpelthen ikke se andre muligheder, så nu er snorrene smidt ud og hvad der sker mellem dyrlægen og dem der leverer snorren aner jeg ikke og vil ikke vide det!
Jeg skal ringe til min dyrlæge i morgen, for vi skal jo på ferie om 13 dage og jeg tør, vil og skal ikke have mine hunde ud på en pension så kort tid efter. Ja jeg overreagere nok, men det er min måde at undskylde overfor mine hunde på, at de ikke skal sådan et sted hen. Dyrlægen ved vist godt hvad jeg vil have, og det er nemlig at de skal passe mine hunde den uge vi er væk og han forstår mig ganske udemærket.
Nå, dagens super optur er, tralalala, jeg har været inde og besøge min elskede Money og jeg har gået en lang tur med hende, hygget med hende og mest af alt, kysset hende!! Men men, da jeg skulle gå fra hende blev hun så ked af det at jeg næsten ikke kunne bære det.. De har sagt at jeg meget gerne må komme hver dag og gå en lang tur med hende, men er det ikke synd for hende at jeg kommer og ikke tar hende med hjem?? Please hjælp mig! Vil min hund det bedste, men vil heller ikke gøre hende skrup-forvirret..
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
Bedre at vente til du kan få hende med hjem.
Dejlligt der er bedring - håber du snart kan få hende med hjem igen.
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 490 Svar: 3.308
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.403
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
For det er altså meget ødelæggende for en hund at blive forladt igen og igen, du er hendes flok - og alligevel vender du hende ryggen, det forstår en hund altså ikke.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Hvis du ellers skal gå ture med hende, er det så ikke hende der skal forlade dig, altså hun går fra dig i receptionen, det gjorde jeg derude når jeg forlod Fie.
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 1.124
Vil sige som de andre lad selv være med at besøge hende mere og send istedet en ven for at gå med hende.
Da dina var indlagt i sverige var der besøgsforbud for ejeren af samme grund ;0/
dec 2005
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 22 Svar: 1.076
Synes det er underligt sagt af dyrlægen (bare min holdning)
dec 2006
René ja jeg kan sagtens forlade hende der, men er det ikke også synd for hende??
Jeg har desværre ingen bekendte som kan tage ind og gå med hende, da det ikke er i nærheden af dem..
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
dec 2006
dec 2005
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 22 Svar: 1.076
Jeg ønsker bare hun hurtigt er frisk og kan komme hjem til jer igen.
dec 2006
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.884
Jeg vil nok være enige med de andre.. Kunne du evt sende en bekendt, der kender Money, hen og gå med hende i stedet?
Og fortsat god bedring *s*
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 2.609
Men jeg ved det ville blive svært at holde mig væk, men hvis det ver Fie ville jeg ikke besøge hende hun ville jo tro at jeg ikke elskede hende mere hvis jeg igen og igen gik fra hende.Det ville hun slet ikke kunne forstå
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
Jeg syntes heller ikke at du skal besøge hende - jeg ville ikke gøre det hvis det var mig.
jeg henter altid min datters hund når hun skal passes - hun elsker at komme med os på tur og også gerne herhjem - dette fordi jeg har oplevet, at hun bliver ved lågen og er ked af det, hvis de afleverer hende og går igen :-))
Sterilitaion=katastrofe?? Opdatering 2