{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Py ha *ler* {{forumTopicSubject}}

Nå nu kan jeg efterhånden finde lidt bedre rundt i dette forum..
Og efter at have læse diverse indlæg vedr. afstemninger, besluttede jeg mig for at gøre noget seriøst for sagen smiley
Jeg har nu været inde og stemme på de første 5 sider udfordringer *ler* Gisp !!! Så liige på klokken, jeg er jo på arbejde *ler* Dette tager virkelig sin tid *ler*
Men jeg lover at jeg i denne uge, nok skal komme jer alle rundt smiley
o---------------------------o-o----------------------------------o

Fremover når ovenst er gjort, vil jeg så finde en måde at priortere på.
Hvordan priortere i andre ? Går i efter jeres yndlings racer, venner eller andet, for jeg må nok tilstå, at dette tager enorm tid, og jeg har jo også fuldtids arbejde ved siden af smiley

Mange hilsner Agge + Mor smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Py ha *ler*
  • #1   16. jun 2005 jeg er også en spade til at stemme i udfordringerne. Kan godt tænke at DEN hund,den er bare lækker,og når jeg så har sat min stemme,får jeg dårlig samvittighed hvis den anden er bagud :o/

  • #2   16. jun 2005 Jeg tar dem fra en ende- og så tar jeg alle dem jeg kan nå og orker.Så har jeg da gjort lidt til det-det er så nogle dage jeg tar flere end andre, men det er det ikke noget at gøre ved.

  • #3   16. jun 2005 Louise, det gør jeg som regel også, andre gange lader jeg mine børn bestemme...

  • #4   16. jun 2005 Sjovt jeg har lige stillet samme spørgsmål i et andet indlæg ;o)

    Jeg går ALDRIG efter hvad for nogle racer jeg kan lide. Jeg kigger på motiverne, om de er sjove, eller bare ens hele vejen igennem.

    Jeg kigger også lidt på skarheden i billederne, men kan sagtens se igennem fingre med det, hvis det er et super kært billede. Man kan jo ikke gøre for, hvis man ikke har det sidste nye skrig indenfor digital.

    Så læser jeg lidt i teksten, og håber at der står lidt sjov.


  • #5   16. jun 2005 ok, så det vil altså sige at første gang er den hårdeste ;-((
    (som det jo er med alt andet *ss*)

    Ja ok, 10 - 15 minutter kan jeg godt tage ud af min hverdag..

    Stillede spørgsmålet fordi, selv havde lidt udfordringer igang, og kunne (sikkert som alle andre har det) godt tænke mig en større stemme % *ss*
    Og så må man jo også kigge sig selv i spejlet, så spørge, hvad har du selv gjort for andre ??
    så jeg er i fuld gang, men resten må altså vente til i aften smiley


  • #6   16. jun 2005 Det bliver altså i morgen aften istedet ! Jeg er først kommet hjem nu !
    Jeg er lige blevet Faster igen igen igen igen.. *ler*
    Og var jo selvfølgelig nødt til at tage ud og se hende..;-)
    Stor tudede, da holdt hende i mine arme, så alt er som det skal være.. Fantastisk lille pige..Hurra..Og tillykke med fødselsdagen "lillepigen"
    Hilsen fra en Ovenud stolt Faster Pia, og vuf fra Onkel Agge !


Kommentér på:
Py ha *ler*

Annonce