Puddelmor og ddb hvalp Puddelmor og ddb hvalp
hej alle positive mennesker .Jeg står en en situation hvor jeg har fået en puddelmor ind der skal ha hvalpe og jeg har en ddb hvalp på 14 uger .Der er 7 hunde her og jeg barfer alle , men jeg er ekstra opmærksom på mor puddel og ddb hvalpen , kan få lidt ekstra måltider / snack og har derfor valgt dette foder . https://www.pricerunner.dk/pl/456-3431755/Kaeledyr/Royal-Canin-Mini-Starter-8.5kg-Sammenlign-Priser
Er du barfer og har du bedre råd , så er jeg modtagelig , har ikke haft hvalpe eller drægtige på barfhunde i mange år så er lidt usikker , men har brug for jeg kan give dem lidt når de er for dem selv og slapper af væk fra flokken , hvilket er nødvendigt for dem begge .skriv positivt og ud fra viden ikke gætterier .mvh og mange tak
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 84 Svar: 7.481
Alternativt skal du nok hellere finde et hvalpefoder, der passer til DDB hvalpen istedet for. FX RC Giant Puppy. Starter varianten er MEGET energitæt, hvilket ikke specielt smart til din DDB hvalp, der jo helst ikke skal gro for stærkt. Der er meget mere fedt i starter varianten (22%) end i Giant Puppy varianten (14%). I sidstnævnte er der så tilgengæld mere protein og fx calcium/fosfor forholdet er tilpasset en hvalp af en race der bliver stor og tung.
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.837
Den store hvalp ville jeg give Essential beginning Large breed. Han vokser helt i smadder på det der royal canin. Der er alt for meget energi i.
Den drægtige tæve ville jeg give Essential the beginning. Det samme kan hendes hvalpe få.
nov 2012
Følger: 13 Følgere: 14 Hunde: 7 Emner: 15 Svar: 28
der dækker hundens behov , er på plads , så vi snakker snacks og self baby hvalpe start foder når de små blir født og er gamle nok til det 3
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 69 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 352 Svar: 14.445
Brug RC Giant junior til din ddb hvalp. Det virker fint - vi har haft 2 cane corso, som jo er samme hundetype som ddb - der voksede op på det, begge endte ud med A og 0 og havde aldrig problemer med foderet.
Det er bare Marlene, der nærer en indgroet aversion imod det fodermærke - og anbefaler Essential til alle der spørger
Det er det nye sort og alt andet er spild af penge og kun for folk, der ikke aner hvad der er the shiiit
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 73 Hunde: 5 Emner: 34 Svar: 2.275
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1430 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 8.016
Faktisk spiser Mimi stort set kun vådfoder blandet med lidt grønt og madrester. Og Balder får Wolf blandet med lidt grønt og madrester.
Jeg ville også give godbidder i form af noget, der er mere egnet til den specifikke race og situation.
jan 2006
Jamen udfra en SÅ grundig undersøgelse, vælter jeg kongen og må blot erkende at RC jo så MÅ være noget lort.
EN killing .. og så en masse hunde der fælder og går i sultestrejke ... GOSH !!!!!
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1430 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 8.016
Rollo kunne slet ikke tåle deres foder.
Jeg har kendskab til flere, der har fået erstatning fra RC pga døde husdyr, der har spist foder med forhøjet bakterieindhold. Men held og lykke.
jan 2006
I mellemtiden vil jeg tænke lidt på nogle af de hunde jeg har haft som åd RC hele livet uden problemer .. og mine to Maine Coon katte, som også fik det hele deres liv hos mig ..
Men hey, din teori holder da !!!
De er ALLESAMMEN døde !!! - sikke et *biiiip* foder
Puddelmor og ddb hvalp