28. jul 2007 Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
Hjælp! {{forumTopicSubject}}
Jeg skulle til dyrlægen idag og købe foder, men da jeg stod og skulle ud af døren kommer jeg til at kigge på Tayson. Han har haft røde grumset øjne i over en uge, men idag var det højre øje meget større end det andet og når man så ham fra siden var selve øjet hævet helt ud over øjenlågene, det så virkelig voldsomt ud. Nåh men Tayson kommer med til dyurlægen hvor jeg aflevere ham så de kan kigge på ham når de lige fik et hul. Jeg bliver så ringet op 5min efter jeg er kørt da dyrlægen ikke kan kigge på ham alene for Tayson er virkelig gal. Jeg kører så tilbage og Tayson er helt fra den, og knurrer.
Dyrlægen der skal kigge på ham er den samme som for 1½ år siden undersøgte ham for HD hvor det gjorde så ondt på Tayson at han skreg. Vi har ikke været inde ved ham siden og han har ikke reageret sådan overfor de andre læger der er der, kun ham. Dyrlægen vil så kun give ham øjendråber i 10 dage og hvis det ikke blev bedre blev de nødt til at bedøve ham for at undersøge ham nærmere. Jeg følte at jeg næsten skulle skamme mig fordi Tayson reagerede sådan, han blev jo efterladt alene i et bur og var bange og så kommer han ind til ham manden.
Er der nogen af Jeres hunde der har haft sådan et øje?
Jeg kan bare ikke forestille mig at det ikke gør ondt på ham og jeg synes godt nok 10 dage er langt tid at gå med et øje der ser ud som om det er ved at sprænges, og har da læst at ved øjensygdomme skal der gribes hurtigt ind, men det synes jeg ikke man kan kalde det her.
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.986
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 58 Hunde: 8 Emner: 398 Svar: 2.780
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 173 Svar: 2.035
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.710
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 12
God bedring med ham
Karina
aug 2005