{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

Hvorfor gør min hund sådan? {{forumTopicSubject}}

Min dejlige hund på 12 år er glad for alle, der gider snakke med ham. Men det undrer mig, at han lægger ekstra energi i at omgås de mennesker, der ikke bryder sig om ham.
Min far bryder sig ikke om hunde og markere det ret så kraftigt, ved at trække sig fra hunden.
Jeg er sikker på at min hund mærker det, men han er næsten umulig at få væk fra min far.
Nogen der har et bud på hvorfor?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor gør min hund sådan?
  • #3   7. okt 2021 Mit barn går ikke hen til folk der ikke bryder sig om hende..

Min kat går hen til alle, har ikke oplevet nogen ikke kunne lide ham..

hverken hamster eller de vandrende pinde går hen til folk smiley

Jeg tænker din far måske udstråler noget andet end hvad han siger med ord smiley

• #4   7. okt 2021 Mange hunderacer vil utrolig gerne samarbejde med mennesker. Så hvis de møder folk der er afvisende men venlige, vil nogle måske forsøge lidt ekstra hårdt på at “blive venner”.
    Blot en tanke, for der er næppe nogen der kender den præcise årsag

• #11   8. okt 2021 Jeg tror at forskellige hunde gør det af forskellige årsager og ikke alle hunde gør det. For nogle handler det det med dæmpende signaler som Jeannette skriver. Min Perle var sådan en der virkelig gjorde et stort nummer ud af at fortælle folk hun kunne mærke noget 'distance' fra at hun var sød og venlig og ikke ville dem noget ondt; puffe til dem, slikke på dem osv. Perle havde det imod sig at hun var en Dobermann smiley
    Clinton elsker at være universets centrum og er folk afvisende overfor ham så bliver han endnu mere ihærdigt i sit 'SE MIG SE MIG SE MIG'. Fx ved at vise tricks eller kravle helt op i hovedet på folk.

• #12   8. okt 2021 .... og jeg sørger selvfølgelig for at Clinton ikke er til gene for folk der slet ikke vil have ham tæt på smiley

• #13   8. okt 2021 Jeg synes som andre, at det ofte er en "katte-ting". Synes altid de smyger sig rundt om de folk i et selskab, der ikke er glade for katte smiley

Min Aqui havde det med hunde. Jo mindre de gad ham, jo mere charmede han indtil de overgav sig.

Jeg tror aldrig mine har gjort det overfor mennesker - måske bare fordi de generelt ikke ret tit er blevet "udsat for" folk, der ikke er glade for hunde smiley

Kommentér på:
Hvorfor gør min hund sådan?

Annonce