{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

steralisering / kasteration {{forumTopicSubject}}

har tænkt meget på at kastrere min han hund i slutningen af næste år inden vi flytter i hus og får en ny tæve . Mit spørgsmål er så , vil dette påvirke ham psykisk i ennegativ retning, han er Rigtig god til hvalpe og MEGET tålmodig, og dette må ikke ændre sig, Ville en kasteration ændre noget der ?

Og det samme med steralision, vil det ændre tævens sind til det værre ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  steralisering / kasteration
  • #1   24. aug 2007 Man plejer gerne at sige at de fleste ændrer sig til det bedre..? Har aldrig hørt om nogle hunde som er blevet mere ustabile, gnavne eller for den sags skyld aggressive efter kastration og sterilisering..
    Så jeg synes det ville være en ganske udemærket ide.. smiley

• #2   24. aug 2007 jeg ved kun at hvis man kastrere en hanhund fordi han er for dominerende at man ikk kan være sikker på det ændrer sig. . ellers burde han kun blive mere rolig smiley min hanhunds tendenser til dominans og "had" til fremmede hanhunde har ikk ændret sig af at bli kastreret, men han hører mere efter osv og er mere rolig og opmærksom

• #3   24. aug 2007 Min hund har overhovedet ikke ændret sig.... udover at han er nemmere at fastholde under træning

• #4   25. aug 2007 Rasmus har ændret sig meget. men hans "angst" anfald for store hunde, er der endnu, altså gøen, men det er blevet bedre, og han er blevet bedre til at sætte sig ved mig, end at gå forest og galpe....

man sir også, at det kun ka blive bedre, men at en han godt ka blive mere "underkuet" hvis bollerne fjernes. det har vi heldigvis ikke oplevet noget af

Kommentér på:
steralisering / kasteration

Annonce