261 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Kan i hjælpe..??? Kan i hjælpe..???

Jeg har et lille problem.. vi har to engelsk bulldogs den store er 7år og den lille er lige blevet 1år.. vores problem er at vi har opdaget to gange nu at når vi kommer hjem så har den lille tæve et sår i nakken og jeg er altså bange for at det og tyson den store som bider hende.. jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre ved ham eller hvorfor han gør det.. har overvejet at hvis han blev ved ville jeg ikke have ham mere da jeg er bange for hvad han pludselig kan finde på en dag vi ikke er hjemme.. men han har ALDRIG gjort nogen eller noget føre så kan bare ikke for stå det.. håber nogen måske ved hvorfor de pludselig opføre sig sådan..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan i hjælpe..???
  • #1   12. jun 2005 øv hvor ægerligt og synd :o(

• #2   12. jun 2005 hej Laila ;o)

• #3   12. jun 2005 jamen hun er jo ikke i løbetid er det normalt at han prøver på det så..??? det er sket to gange nu mens vi ikke har været hjemme.. og bliver lidt bange da hun var fyldt med blod i nakken førstegang vi opdagede det..

• #4   12. jun 2005 Har de fundet ud af hvem der bestemmer i huset? Altså mht rangen mellem de to?

• #5   12. jun 2005 Jamen sådan som det ser ud lige nu virker det som om at det endelig er hende som bestemmer hun køre rundt med ham hele tiden men så nogen få gange siger han noget med det sker kun MEGET sjælent vil også være MEGET ked af og skulle af med ham for han er en rigtig god og dejlig hund, men bliver bare bange for den lille når jeg ser sådan noget..

• #6   12. jun 2005 det vil jeg prøve så vi har godt nok gået ude hele weekenden for og læg ny taresse og der kig hundene inde i gange hvos jeg tit kiggede ind af døren for og se hvad de lavede men der lå de bare og sov.. ved selvfølgelig ikke om det er fordi han kan høre at vi er der..

• #7   12. jun 2005 ha ha ja folk vil da tro at jeg er tosset når jeg går og lure ind til mig selv hi hi.. det skal jeg nok.. mange tak for hjælpen jeg har det allerede bedre for tror ikke længer at han har "bidt" hende sådan som jeg troede.. *s*

• #8   12. jun 2005 tak det er jeg rigtig glad for og høre.. sys det er dejligt der er så mange som vil hjælpe en her inde.. for de hunde kan altså godt være lidt svære og regne ud nogen gange når de ikke selv fortæller en hvad der er.. hi hi..

krammer

Kommentér på:
Kan i hjælpe..???

Annonce