{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.898 visninger | Oprettet:

Hotspot? {{forumTopicSubject}}

Jer der har haft hunde med hotspot, hvor længe har i behandlet det og er der nogen der har oplevet at behandlingen ikke virkede? (Binyrebarkhormon og antibiotika)

Jeg fandt hvad jeg mistænkte være en knude på Monty's pote, dyrlægen mente dog at det blot var hotspot, nu er han næsten færdig med sin medicin (sidste dag i dag) og jeg ser sådan set ikke nogen ændring.

Så før jeg lige snakker med dyrlægen igen så ville jeg gerne høre ad herinde om der er nogen der har oplevet lignende og lad mig lige påpege at han virker ikke til at være generet af poten..

billederne er fra 13 september lige før vi tog til dyrlægen og det sådan set uændret.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hotspot?
  • #1   24. sep 2021 Her kan man se at det buler lidt ud.

profilbillede
  • #2   24. sep 2021 Det der er ikke et hotspot smiley hotspot er fugtigt og breder sig utrolig hurtigt, det din hund har ligner mere en knude eller måske et insektstik smiley

• #3   24. sep 2021 Ja ikke?

Det var også det min tanke var men jeg er jo ikke dyrlæge så jeg valgte at stole på hende da hun sagde hotspot...

• #4   24. sep 2021 Ved hotspot klippede jeg den bare fri og så ikke andet smiley

• #5   24. sep 2021 Ih altså hvor havde jeg håbet på at det "bare" var hotspot. smiley

• #6   24. sep 2021 Manfred fik den her under poten. På 10 dage havde den fået dobbel størrelse. Alle troede det var cancer, heldigvis var det en god arte knude og den blev fjerne fordi den generet ham.

profilbillede
  • #7   24. sep 2021 Havde han andre symptomer?

Det er en længere forklaring jeg ikke orker at gå ind i lige nu men hvis det er en knude så tvivler jeg stærkt på at den er godartet smiley

• #8   24. sep 2021 Det bedste du kan gøre er at få taget en prøve at det, så får du vished, måske er det bare et insektstik xxxxxxxxxxx

• #9   24. sep 2021 Uha, en af mine tøser havde en "knude", der meget lignede den der - tør, rødlig, lidt ophøjet og den generede øjensynligt ikke. Den var iht. dyrlægen malign, altså ondartet men tøsen havde en alder, hvor vi valgte ikke at gøre noget, der var andre skavanker at tage hensyn til.

Jeg ville få taget en biopsi, så du ved hvad det er - kan jo være godartet, en reaktion på noget udefrakommende.

• #10   24. sep 2021 Her hjemme er han en hund der sutter på hans poter, plus han er allergi hund. Så jeg havde ikke set den fordi han oftes sutter på hans poter når han er stresset eller har ryg smerter, så gav ham massages og Calm. (Havde tjekket poten, men den var lidt hævet og hudløs i det område, men tænkte det var pga alt det slikken) Men det stoppede ikke og han sutte. Blev så gal at jeg han pote droppede med savl. Prøve at pakke den ind men han pillede forbinden af. Så en aften humpede han på tre ben og der var den, den størrelse på første billede. Vi tog til dyrlægen og vi prøvede penicillin og vævs prøve og på 10 dage med penicillin og blev den så stor på billede nr 2. Og ville ikke hele hvor hun havde taget taget lidt væv og stukket en nål i den.

Så tænkte cancer.

• #11   4. okt 2021 opdatering herfra.
    Vi har i dag været hos dyrlægen hvor der blev taget blodprøve og vævsprøve, så nu må vi bare håbe på det bedste og vente på svar.

• #12   7. okt 2021 Vi fik svar idag, heldigvis var der intet dårligt at se i vævsprøven.
    desværre viste blodprøven at han har dårlig lever, så han har måske ikke lang tid tilbage smiley
    Vi skal prøve at give ham et foder der skåner leveren men resultatet kan variere så det er ikke til at vide om det kommer til at virke..

• #13   7. okt 2021 smiley

Kommentér på:
Hotspot?

Annonce