{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

godt og dårligt! {{forumTopicSubject}}

Efter alt for meget fokus på dårlig stemning, vil jeg godt lige ha lov at rose samt takke alle herinde.
for hvad med den gode stemning der er her??

Nu er det sådan at jeg tænker i helhed på alle de fornuftige spørgsmål omk sygdom, opdragelse, fodring, og mange flere som folk for besvaret-

Jeg mener, at hvor er det dog dejligt at hvis man lige står og grubler over det mindste om ens hund,
kan man nemt og hurtig få svar af nogen dejlige erfarende mennesker herinde og dermed undgå nogle problemer med ens hund -
-Det er da guld værd, efter min mening.-

Derfor synes jeg vi ikke skal glemme at takke os selv.
- og der tænker jeg på nye hundeejere og yngre hundeejer, som måske ikke er så erfarende endnu som undgår faldgrupper med deres hund, fordi vi hjælper hinanden herinde på den måde.

" måske var det lige dit svar som hjalp lille pelle med at opføre sig ordenlig" og dermed blevet nemmere" (eksempel)

Det kunne såvel os have handlet om en fødsel, man havde spurgt om eller om avl eller udstilling!

Jeg vil derfor gerne rose alle folk herinde, som er med til at hjælpe hinanden!! Det er fanme dejligt at se!

Og lige en reminder, der måske kan være værd at læse igen!!

Og det er selvfølgelig hundegalleriet der har skrevet de her regler!

2. Misbrug og retningslinjer ved brug af Hunde.DyreGalleri.dk

Hunde.DyreGalleri.dk handler om at hygge sig og have det sjovt. Disse regler er derfor lavet for at ingen skal føle sig stødt eller generet.

Følgende overtrædelser vil medføre sletning af din brugerkonto:

Racistiske og stødende ytringer.
Spam generelt, herunder i f.eks. forum, kommentarer og i markedet.
Meget negativ afgivelse af stemmer.
Stor ubalance mellem afvisnings- og velkomst-point.
Misbrug samt forsøg på hacking.

-Ja det er jo søndag, hvad skal jeg ellers lave- *LOL*

Ej kan i ha en super søndag alle! og Tak!
didie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  godt og dårligt!
  • #1   12. jun 2005 Jamen du har da ret :o)

God søndag!

• #2   12. jun 2005 Jeg synes os der burde være en kategori der hed udfordringer, så kan man smut derind og holde det samlet!

kan heller ikke forstå hvorfor Admin ikke træder ind mht sletning af profiler når det drejer sig om fakes og ovs

det gør de da på andre sites, de må da kigge med og se hvad der foregår?? eller det kan være netnanny var admin- ej spøg til side....

• #3   12. jun 2005 Det er det lidt for passivt ikke, at midst besvare dig...man skulle jo tro at de ville ta det til sig for at lave siden bedre!

der er jo mindst 50% udfordringer i generel diskussion, der er jo lang flere end hvad der blir posted i avl og træning ovs!

men håber du kommer igennem!

Kommentér på:
godt og dårligt!

Annonce