{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Aftenvaner {{forumTopicSubject}}

Siden vi er flyttet i en 2-værelses har Umi udviklet den vane, at hun simpelthen går ind i seng her ved 20-tiden smiley

Hun har ellers "altid" (lad os lige udelade de der sindssyge hvalpemåneder) været sådan en hund, der gerne vil putte og nusses, og bare være tæt på. Men nu er det faktisk mere reglen end undtagelsen, at hun lige så stille lister ind i soveværelset, hopper op i sengen, og putter derinde, også selvom jeg sidder i sofaen inde i stuen.
Så kommer hun nogle gange lige ind hvis hun kan høre jeg laver noget i køkkenet (var der mon mad?) men går tilbage i seng bagefter.

Har din hund nogle bestemte aftenvaner? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aftenvaner
  • #3   27. aug 2021 Om aftenen, når vi er kommet hjem fra den sidste tur, sprøjter Eddie ind i sengen og lægger sig. Det er det eneste tidspunkt det sker på.

• #6   27. aug 2021 Hyggeligt at høre hundenes aftenvaner smiley Jeg tror bestemt også det har noget med tryghed at gøre. Og det er da bare dejligt.

Haha Christina, Umi gør tit dét om natten at hun ligger yderst på kanten af sengen og brummer, og så står jeg lige op og går ud og tisser.. og når jeg så kommer tilbage, ligger hun MIDT i sengen krøllet helt sammen med hovedet på min hovedpude smiley Den er sikker hver gang.
    Man kan da ikke stå for deres små påfund smiley

profilbillede
Kommentér på:
Aftenvaner

Annonce