Nogen der har et godt bud? {{forumTopicSubject}}
Jeg vil høre om der er et godt bud på Eddies nogengange for mig uforklarlige adfærd.
Han kom jo til mig med en masse lig i lasten som efterhånden er blevet minimeret en hel del, men der er nogle ting som jeg ikke forstår.
I dag gik vi forbi et stoppested. Der står 4 mennesker og venter på bussen. De står med var en meters mellemrum på langs ad fortovet. Nr 1/2 er et ungt par, nr 3 er en ung pige med 3 store indkøbsposer i pap og nr 4 er en dame der står med sin mobil. De 3 første reagerer han ikke på, men den sidste dame begynder han at gø af, fuldstændigt uden grund c
Han er i kort snor og vi går så langt ude på fortovet som det er muligt.
Han går forbi mindst 100 mennesker om dagen og pludselig tricker nr 101 ham og han gør... højt...
Da jeg fik ham gøede han af alt, det har jeg efterhånden fået bugt med ved at sidde steder med larm og mange mennesker. Men så er der lige den ene imellem, hvor jeg ikke kan finde årsagen til hans adfærd.
Noget bud?
PS Vi skal til adfærds behandler i starten af oktober, så vi forhåbentlig kan få styr på det sidste.
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.736
Det kostede seriøst mange godbidder før dyrlægen fik lov at undersøge ham.
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 76 Svar: 2.751
nov 2007
okt 2014
Følger: 12 Følgere: 466 Hunde: 4 Annoncer: 1 Emner: 214 Svar: 2.617
...Jeg synes bare du skal sende ham hjem til mig.
Savner min røde aussie hver evig eneste dag og en dag må jeg have en igen.
Giv din skønne dreng en ordentlig møsser fra mig.
nov 2007
Neeeej han er miiin (næsten) og han er bare så sød på trods af hans issues. Han skal nok blive god.
Jeg kan godt forstå du savner ham, jeg savner osse min Luka hver eneste dag
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 106 Svar: 6.053
nov 2007
Det er så 3. gang jeg læser det samme indlæg om 3 forskellige problematikker fra dig.
Hvis du gad læse mit indlæg har vi tid hos en adfærds behandler, så vær venlig at hoppe ud af min tråd, tak.
Nogen der har et godt bud?