{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af hunde
  • #1   22. aug 2007 det har du ret i, det er os ulovligt at købe hunde her hjemme med øje for vidersalg.

    men tja, betyder nada for folks fordomme.
    Du kan godt få tilladelse til at importere dyr og sælge dem, men det er meget få i dk der får tilladelsen, men folk er os ligeglad, de ser stadig ned på det. smiley

    men man kan køre den ud, Hvornår er det forkert, når der tjenes på det, når hvalpene har det dårligt. når det er i stor stil, jaa, det er op til folk selv.


  • #2   22. aug 2007 Det behøver det ikke at være, det kommer an på om du har en godkendelse til import af hunde med videre salg for øje. Det søger man om ved politiet. Jeg undersøgte det for nylig, da jeg blev men at flade over ann. fra en bestemt person og samtidig blev kontaktet af en der havde købt en hund af vedkommende der havde parvo.

  • #3   22. aug 2007 Hvis du har fået en tilladelse til at importerer hunde er det ikke ulovligt..

    Men mener dog at hundene skal være tilset af en dansk dyrelæge.. Jeg ved at hvis du importerer hunde fra spanien skal de være i karentæne i 1 mdr. Det var i hvertfal det jeg fandt ud af ved at spørger en hunde advokat..


Kommentér på:
Import af hunde

Annonce