Opdatering - Simba epilepsi (svar) {{forumTopicSubject}}
Som nogen ved er Simba kommet på Fenemal igen grundet epileptiske anfald, og han har nu også fået nyre betændelse så her går det bare rigtig godt. Samtidigt har min anden hund dårlig mave og skal afsted til dr. dyr idag, så lige nu er jeg indehaver af 2 stk. syge hunde
Men i den anden tråd ( http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=122034) var der nogle som stillede nogle spørgsmål, så jeg håber det er ok jeg svarer på dem her:
Simba er kommet hurtigt på Fenemalen igen da han ellers får anfald på anfald, i vinters fik han ca. 8 anfald på få dage og her var det eneste der hjalp, at komme på fenemal.
Simba er blevet kastereret i april men han er desvarre meget stresset i sig selv, så kasterationen har ikk gjort den store forskel stressmæssigt.
Lige nu skal han fortsætte på fenemal indtil videre, så er planen at trappe ham ud endnu engang og se om han kan gå medicinfri.
Er der andre der ejer hunde med epilepsi, så må I gerne skrive til mig herinde for jeg vil gerne høre hvordan jeres hund har et godt liv med epilepsi..
På forhånd tak..
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 89 Hunde: 4 Emner: 387 Svar: 2.144
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 710
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 89 Hunde: 4 Emner: 387 Svar: 2.144
Opdatering - Simba epilepsi (svar)