{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

Hundeskoven i aalborg Øst {{forumTopicSubject}}

Hej dette er et opråb til brugerne af budumvejens hundeskov.
vi er nogle med muskelhunde der er begyndt at hører rygter om at nogle af jer ikke er trygge ved at vi kommer der.
jeg vil meget gerne have en dialog igang for at finde en løsning, samt hører jeres side af sagen.
Er der nogen der vil stå frem og starte denne dialog

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeskoven i aalborg Øst
  • #1   20. aug 2007 Vi er også meget interesseret i en dialog om dette problem.. Det bliver større og større.. Så vi vil da gerne have dette løst...

• #2   20. aug 2007 Kristina, bliver nødt til at smutte... Skal til time... Kigger ind senere...

• #3   20. aug 2007 Nu kommer jeg der så ikke, men vil gerne lige tilkendegive jeg synes det er flot I prøver at gøre noget ved tingene.

Tommelfingeren op herfra :o))

• #4   20. aug 2007 Nå, kan se at der ikke rigtig er sket noget.. Der er nok ikk så mange herinde som benytter skoven...

• #5   20. aug 2007 Jeg bor tæt på budumvej..........men har aldrig sat mine ben der.........alt for megen dårlige omtale af stedet........men hatte af for jer der prøvet at få andre i tale........træls at føle sig uvelkommen hvis ikke der er grund til det.

• #6   20. aug 2007 susie hvad har du hørt vi vil gerne ændre stedets ry men kan jo ikke medmindre vi får alle de dårlige historie frem

• #7   20. aug 2007 Jeg vil lige som Janie godt give jer et skulderklap for at forsøge at komme i dialog med de folk der frygter jeres hunde! Prøv evt at få tråden frem på forsiden nogle gange i løbet af dagen, det kan være at der kommer mere respons senere!

• #8   20. aug 2007 hvordan gør man det

• #9   20. aug 2007 Jeg kommer engang imellem nede i den på budumvej - men synes ikke det er behageligt når der pludselig kommer en pitbull stormende imod ens hund.

Synes heller ikke det er morsomt når store hunde pludselig overfalder de andre hund dernede, mens ejeren bare står og griner af dette. Det har min søster oplevet og kostede hendes hund nogle sår og skrammer.

Har desuden hørt om en malamut der har slået en hund ihjel dernede og gjort meget skade på andre.

Generel får Lilly ikke lov at lege sammen med muskelhunde med mindre jeg i forvejen kender hunden / ejeren, stoler på den og ejeren - da jeg allerede har oplevet små hunde blive overfaldet af fremmede af denne type flere gange. Måske er det de små hundes egen skyld - don't care - jeg vil hellere være på den sikre side, for det er min hund det går ud over. Desuden er Lilly måske ikke den nemmeste hund om omgåes for en muskelhund der ikke kan tåle et nej.

Skal dog også siges at hunden der overfald min søsters var en schæfer og at Lilly er blevet overfaldet af en tysk jagt terrier, fordi den heller ikke kunne tåle Lillly's nej, så det er ikke kun muskelhundene jeg er forsigtig over for. Det er jeg bare generelt.

• #10   20. aug 2007 Bo og kristina........jeg flyttede herud i april men har et utalt af gange fået af vide, at jeg skulle holde mig fra stedet, hvis jeg havde min hund kær........jeg har ikke hørt noget om nogen bestemt hund.........men mere at der gennerelt er en del overfald dernede.

Jeg ser også en del hunde dernede når jeg kommer forbi......men jeg går med Emma udenfor hegnet........syntes der er alt for mange hunde derinde nogle gange.........ved godt, at der ikke er kvote på hvor mange der må være der..........men jeg tror det kan give en del spændte situationer.........disse situationer kunne måske forhindres, hvis man ikke blot sad på bænken derinde, men bevægede sig rundt med hundene........så klumper de sig ikke sammen og konflikter opstår nemt.

Men håber da, at i finder en løsning på den dårlige omtale........for jeg tror da at der er en del der har stor glæde af stedet............jeg syntes nu der er så mange andre grønne områder herude og dem benytter jeg mig af :o)

• #11   20. aug 2007 tinna nu har jeg aldrig mødt en pitbull dernede og generelt er der mange hunde dernede både store og små.
    men nu vil vi jo gerne have ryddet op i problemerne hvis du har nogle navne på dem du nævner må du meget gerne sende dem til mig i en pb.

• #12   20. aug 2007 susie vil da meget gerne mødes med dig dernede med eller uden hund, så du kunne prøve at se hvordan det er at være der

• #13   20. aug 2007 Så er der da blevet skrevet lidt.. Er ked af at høre at der er så mange som er nervøse og bange for at komme derned.. Vi er slet ikke så farlige dernede. Det er rigtig at stedet har fået et dårlig ry, men det skyldes bl.a. en herinde fra HG som taler, uden hun ved hvad hun snakker om.
    Vi er en fast gruppen som er dernede hver aften mellem 19 og 21, vi kender hinanden godt, og kan løse de problemer som der kan opstå.
    Der er kommet folk dernede som puster visse ting op.. Ja, der kan forekomme markeringer dernede, men ikke værre end at hundene selv kan styre det. Og ja, der har været enkelte slås kampe dernede, men igen, ikke værre end vi ejere kan stoppe hundene. Problemet er at visse folk så puster det op til at der er tale om direkte angreb, og har der været en muskelhund indblandet, så er den ligepludselig bidsk, og satme bider til højre og venstre.
    Dette problem vi vil gerne have løst, ejer selv en muskelhund, og er desværre tit offer for at folk anklager Sally for at være bidsk..
    Så tal om problemet, så vi kan få det løst.. Eller kom og mød os..

• #14   20. aug 2007 bo og kristina.........det er da en pæn tanke, men jeg kommer aldrig i hundeskove.......Emma er en meget bestemt dame, som ikke finder sig i noget.........ikke alle hunde som kan forstå..........og når folk oplever Emma tror de hun vil æde deres hund.........men hun siger bare fra på en meget bestemt måde......uden bid selvfølgelig.........så vi kunne såmænd gå hen og blive en af dem, som ville få dårlig omtale........det har jeg ingen lyst til.
    Emma mødes kun med hunde og ejere jeg er tryg ved.........hun er nemlig før blevet overfaldet i en hundeskov........og den "succes" har vi ikke lyst til at gentage........derfor bruger jeg ikke hundeskove.

• #15   20. aug 2007 Lykke..........de advarsler jeg har fået har ikke været her fra.........det er fra folk som bor i området og selv har hund..........men det er nu ikke fordi jeg havde tænkt mig at bruge stedet .....rygter eller ej.......:o)

• #16   20. aug 2007 de mennesker lykke taler om bor jo også i området
    mht til bestemte damer dem er da mange af dernede
    jeg er en af dem....

• #17   20. aug 2007 kristina.........jeg mente at Emma er en bestemt dame..........ja jeg kan ski også være det, men det betyder vist ikke så meget i en hundeskov *GG*

• #18   20. aug 2007 Smilende Susie .....en rigtig hund har 4 poter ;o)

Som kristina skriver, det er folk som bor i området der er problemet tit.. og de vil desværre ikke stå frem og forklare hvorfor de siger til højre og venstre at vores hunde er bidske..
    Sally er også en meget bestemt dame, og det finder hanhunde hurtigt ud af, og herefter lader de hende være.. Hun gider ikke hanhunde der prøver på at humpe hende..

• #19   20. aug 2007 Kristina..
    Så bestemt er du da heller ikk.. HEHE

• #20   20. aug 2007 Lykke.......okay på den måde :o)
    Jamen 2 tæver af denne type er ikke særlig gode at sætte sammen.........det kan lynhurtig ende galt........hannerne skal ski nok makke ret.......det er værre med 2 tæver :o)

• #21   20. aug 2007 Smilende susie..
    Sally er heldigvis ikk så langt fremme i skoende, hverken ved tæver eller hanhunde..
    Hanhundene sætter hun på plads, hunhunde hilser hun på, og så er det det.. Heldigvis.. Hun går gerne bare rundt for sig selv..
    Men nå, vi håber da at vi idag finder en løsning på problemet. Bliver ked når jeg kommer derned og bliver mødt af nye folk som siger til mig at de har hørt Sally er bidsk..

• #22   20. aug 2007 Det kan jeg godt forstå du gør.........det ry er der ingen der bryder sig om, at ha.........men måske disse folk bare ikke forstår hundesprog........de tror at hvis en hund knurre og skælder lidt ud så er det = den er bidsk.....

Håber i får løst problemet

• #23   20. aug 2007 smilende susie
    det er ikke kun der problemet ligger, når der sker uheld i hundeskoven hvor en muskelhund har været indblandet så er det vores hunde der er aggresive og bidske, selvom det tit er vores hunde der er kommet tilskade

• #24   20. aug 2007 bo og kristina........ja det er rigtig nok.........men lige det problem er nok svært at ændre........det kræver jo en holdningsændring hos de ejere som ikke har muskelhund.........og sådan som alt blæses op i medier er det en svær kamp.

• #25   20. aug 2007 susie jeps men vi kommer jo ingen veje hvis alle giver op på forhånd

• #26   20. aug 2007 sandt nok :o)

• #27   20. aug 2007 Bo og Kristina T: Jeg aner ikke hvem den pitbull tilhørte og blev heller ikke for at tale med dem. Så kan jeg desværre ikke give dig nogle navne.

Men har dog været meget glad for at komme dernede dengang jeg havde min gamle hund, men der var heller ikke rigtig nogle problemer.

De største problemer er dog at små hunde kan gå igennem hegnet og store hunde kan hoppe over lågerne.

• #28   21. aug 2007 oki men alle er velkomne dernede især hvis de gerne vil se hundene an først

• #29   6. dec 2007 Jeg kommer ofte budumvej hundeskov, og synes det er en fin hundeskov. De muskelhunde jeg har mødt derinde har været søde. Gucci hygger sig også fint med de store hunde.

Kommentér på:
Hundeskoven i aalborg Øst

Annonce