Skide emne {{forumTopicSubject}}
Et lidt delikat emne. Men hvordan er din hund(e) s skide mønstre og her tænker jeg ikke på hvor mange gange. Men hvordan.
Valle Dallle. Han er nem han skider og så er det videre.
Laurids han skaaal finde den rigtige græstop. Han kan så dreje rundt i evigheder, for så at finde ud af, at det ikke er det rigtige sted. Sådan kan der gå eviiiigheeeedder. Spørg lige om hans “mors” tålmodighed en kold blæsende regnfuld aften.? Den ef ikke stor. Særlig ikke efter en aftenvagt.
Valle Dalle er 3 sekunder om at skide. Laurids er en evighed om det. Når han langt om længe beslutter sig for, at det er et godt skidested.
Så fortæl om din hunds skidemønstre.
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 245 Hunde: 2 Annoncer: 1 Emner: 161 Svar: 5.530
Det ser sjovt ud når han kommer til at tabe en lille pølle, mens han løber frem og tilbage efter det rette sted.
Det ødelægger bare det hele for ham
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
Når vi går tur, søger hun ud mod vejen, og sætter sig og skider i vejkanten
Baby trækker enormt meget på første del af vores gåtur, indtil han finder det rigtige sted at sætte sig, så han kan få lettet trykket, og slappe af resten af turen.
okt 2014
Følger: 12 Følgere: 465 Hunde: 4 Annoncer: 1 Emner: 214 Svar: 2.627
Theo er lidt ligedan.
Cujo derimod er stik modsat. Ind i græsset, gå frem og tilbage flere gange. Ikke det rigtige sted. Ud på stien, gå en meter eller 10, ind i græsset, gå frem og tilbage.
Måske findes det rette sted der, måske ikke og så gentager han ovenstående.
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.451
Af mine nuværende går Sunshine lidt fremad, mens hun skider, og Manilla skal gerne trampe godt derud af et stykke tid, før hun er klar til at sætte sig. Den, der har skilt sig mest ud, var Esibelle. Hvor de andre har stoppet i fronten, så stoppede Esibelle bagtil og bakkede så fronten ind i position. Det så lidt skægt ud, og det var hver gang.
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 1.087
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.378
Viktor til gengæld - han leder altid efter det guldrandede toilet fra D'Angleterre Han kan bruge en stor del af gåturen med at stresse over, at han ikke kan finde det perfekte sted at lægge klatten Jeg har dog fundet ud af (til trods for at han oftest ynder at skide utilgængelige steder - og gerne med en pind/højt græs/høje buske op omkring numsen ), at jeg bare skal gå en tur op igennem gågaden. SÅ kan han godt sætte sig - gerne lige foran indgangen til de dyreste forretninger
aug 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 6 Emner: 5 Svar: 72
Nogle gange tager det 2 sekunder, men andre gange kan vi gå frem og tilbage i lang tid. Hun bliver dog altid i det område, hvor det gik op for hende, at nu skulle det være!
aug 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 6 Emner: 5 Svar: 72
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Skide emne